Ny tutorial fra mig!

• Har lavet en ny tutorial, skal skal give en slags-glas effekt i sigs eller hvad man nu vil lave.

Håber nogen kan bruge den, i er velkommen til at stille spørgsmål, i en pm, her på tweak.

Håber jeg må linke til den + at den må ligge her, synes ikke den hører hjemme i stickyen, da det ikke kun er sigs, man kan bruge det i.

http://www.comashop.dk/tut_view.php?do=view&tid=33

• Jamen det ser da ikke helt dumt ud... har du oversat det fra en engelsk side... eller ligner det bare et af de mange andre ??

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Dejligt med nogle danske.. Kunne ikke selv lige finde Danske, men så kom du jo lige med denne side.. Der er jo nogle meget gode guides enda på dansk.. :clap:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by _WHAT_
    Jamen det ser da ikke helt dumt ud... har du oversat det fra en engelsk side... eller ligner det bare et af de mange andre ??

Der er mange måder at lave reflektioner på, og du sikkert genkende noget, men har ikke oversat noget fra engelsk, det her er sådan jeg laver reflektioner, og der er sikkert mange andre tuts hvor de gør på samme måde.

(svært at lave noget som ikke er blevet vist før ;))

Men tænkte at jeg ville vise, hvordan jeg gjorde, også skrive det på dansk, så lidt flere har glæde af det :D