Indiana Jones og Ice Age 2 plakat konkurrence - Kom glad!

  • Jeg har i fællesskab med nogle andre bruger herinde på tweak, besluttet af vi vil afholde en lille billedredigeringskonkurrence :)
    Som i kan se længere nede er der 2 konkurrencer, en beregnet til de lidt mere avancerede, og en til dem, som ikke føler sig helt tilpas ved at kaste sig ud i Indiana Jones verdenen :))


    Anyway, here we go:


    1. Indiana Jones 4 film plakat - regelsæt:
    -Billedet/plakaten skal være 800*600 henholdsvis højde og bredde.
    -Ud af billedets/plakatens skal det overordnede emne tydeligt fremgå. Dvs. At man skal kunne se, at det er Indiana Jones vi har med at gøre og, at det er en film plakat.


    2. Ice Age 2 film plakat - regelsæt:
    -Billedet/plakaten skal være 800*600 henholdsvis højde og bredde.
    -Ud af billedets/plakatens skal det overordnede emne tydeligt fremgå. Dvs. At man skal kunne se, at det er Ice Age vi har med at gøre og, at det er en film plakat.


    Det er selvfølgelig legalt at deltage i begge konkurrencer. Der er udelukkende blevet lavet 2 konkurrencer i et forsøg på at få så mange deltagere med som muligt.


    Der vil ikke forekomme nogen premie i denne konkurrence, andet end æren når vinderne skal kåres engang.


    Tidspunktet hvorpå konkurrencer slutter er ikke fastlagt endnu.


    Oooogg sæt i gang! :D

  • Lyder som en god ting - meget sjovt med nogle bundne opgaver.
    Så kan jeg jo få afprøvet lidt flere ting i PS. 8)
    Jeg vil da prøve at lave et eller andet. :cheers:


    Mangler der ikke et "ikke" i 3. sidste linie. (konkurrence osv.) :))


  • Hvis du nu havde været smart, så havde du lavet det sådan at billedet skulle være 800x600 som der tillades her på forummet. Så kan man se hvad folk har lavet.
    Men det må du om - jeg sletter bare links hvis folk ikke forstår at overholde reglerne ;)

  • Quote

    Originally posted by learner
    Bentzin og Happy, "ikke" og de 600pixels er rettet nu :D


    Kunne rettet i én af dem :P


    Tror jeg vil kigge lidt på det onsdag, da det er min eneste ordentlige fridag i den her uge, og så mangler jeg noget at hygge mig med :D

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Fin nok, selvom man meget nemt kan se at sean connery er klippet ind, og han er helt kantet .


    Ved det godt.
    Man kan ikke koncentrere sig når han har sådan en grim frisure :))

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Quote

    Originally posted by DXC


    frisure? han har sq da intet hår! næsten...


    Nej men det han har er grimt.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Du skal også lige huske, at det er højden der er 800 og bredden 600 !
    Sad lige selv og var i gang med et forslag, da det slog mig det med størrelsen. Så skal lige begynde forfra. :rolleyes:

  • Ja så må det jo faktisk ikke være på forumet alligevel hehe. Ved så ikke lige hvorfor det er sådan, når man godt må poste flere billeder. Derudover er en tråd som denne for nedern hvis man kun må linke. Personligt er jeg tit alt for doven til at trykke på links og dropper det.


    Måske man kunne gøre en undtagelse.

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Ja så må det jo faktisk ikke være på forumet alligevel hehe. Ved så ikke lige hvorfor det er sådan, når man godt må poste flere billeder. Derudover er en tråd som denne for nedern hvis man kun må linke. Personligt er jeg tit alt for doven til at trykke på links og dropper det.


    Måske man kunne gøre en undtagelse.


    Kort svar: Nej.


    Længere svar: Nej, for så er der andre som også vil have at man gør en undtagelse.

  • så må man heller komme i gang... medmindre min far alligevel donere sit dankort en sidste gang til at købe HL2 og cs:s over steam til mig...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    så må man heller komme i gang... medmindre min far alligevel donere sit dankort en sidste gang til at købe HL2 og cs:s over steam til mig...


    Du skulle ikke bare have min konto for 50 kr.?


    sorry for OT.