• Denne fil (preferences) er af filtypen: konfigurationsindstillinger

Hvordan skriver jeg det fulde filnavn preferences.xxx?

filtypen program = *.exe
    filtypen konfigurationsindstillinger = *.???

Originally posted by Getalife
    kunne det være .ini? Det kan være en million forskellige... kommer an på hvad exe-filen er sat til at hente fra.

Tror det var .ini så... Sidder og prøver på at få nogle scripts til at virke i samurize og så skulle jeg lige finde den fil der skulle hentes oplysninger fra og det var preferences.ini, nu får jeg bare en fejl op om at koden "left" er ugyldig når jeg prøver på at bruge scriptet i samurize.... ØV ØV ØV :(
    koden "left" er i selve scriptet som skal bruges i samurize så det er en træls fejl.....

• Tror det var .ini så... Sidder og prøver på at få nogle scripts til at virke i samurize og så skulle jeg lige finde den fil der skulle hentes oplysninger fra og det var preferences.ini, nu får jeg bare en fejl op om at koden "left" er ugyldig når jeg prøver på at bruge scriptet i samurize.... ØV ØV ØV :(
    koden "left" er i selve scriptet som skal bruges i samurize så det er en træls fejl.....[/quote]

hvad er Samurize? 8o

Originally posted by learner
    Tror det var .ini så... Sidder og prøver på at få nogle scripts til at virke i samurize og så skulle jeg lige finde den fil der skulle hentes oplysninger fra og det var preferences.ini, nu får jeg bare en fejl op om at koden "left" er ugyldig når jeg prøver på at bruge scriptet i samurize.... ØV ØV ØV :(
    koden "left" er i selve scriptet som skal bruges i samurize så det er en træls fejl.....

hvad er Samurize? 8o[/quote]

Der er et par billeder af min samurize her

EDIT: du kan hente programmet her