Alien Quadrilogy 9 Disc..
-
-
Originally posted by Tarantula
På tilbud hos Coop i næste uge (Super Brugsen) til 299,-..
Har allerede skaffet mig 1 stk.Dette er RET BILLIGT, og det er en af de bedste box-sets ever made!
Se anmeldelse her!
Go go go!
EDIT: Kan se at tilbuddet ikke er blevet lagt på Nettorvet endnu, men det kommer.. De fleste større Super Brugser burde ihvertfald have nogle hjemme!
-
Hmm, den bliver jeg jo nødt til at købe .. selvom jeg har købt en slat film hjem
-
Originally posted by Macimuz
Hmm, den bliver jeg jo nødt til at købe .. selvom jeg har købt en slat film hjem
Jeps.. Kan man ikke lade være med til den pris! -
Jeps.. Kan man ikke lade være med til den pris!Det er jo det ..
har ellers lige bestilt:
Die Hard boxsettet
Back to the future boxsettet
Man on fire
etc.Og den der bliver jeg bare nødt til at have råd til !
Edit:
Kan se man skal være medlem af Coop ! -
Det er jo det ..
har ellers lige bestilt:
Die Hard boxsettet
Back to the future boxsettet
Man on fire
etc.Og den der bliver jeg bare nødt til at have råd til !
Edit:
Kan se man skal være medlem af Coop !
Mange butikker har "glemmekort" til dem som er ligeglade med medlemsbonussen (hvilket der ikke er i dette tilfælde da det ikke er Coop's egne varer).. Gå ned og sig at du har glemt dit kort, og om de ikke har et "glemmekort".. -
Har haft den længe..
Fik den på release datoen..Kan varmt anbefales..
-
Originally posted by Bubbi
Har haft den længe..
Fik den på release datoen..Kan varmt anbefales..
Har du haft problemer med lyden og undertekster? Fordi i kommentarerne efter den anmeldelse jeg linker til, bliver der diskuteret lidt om lidt problemer med lyd osv? -
Mange butikker har "glemmekort" til dem som er ligeglade med medlemsbonussen (hvilket der ikke er i dette tilfælde da det ikke er Coop's egne varer).. Gå ned og sig at du har glemt dit kort, og om de ikke har et "glemmekort"..Hehe, fair nok .. Men min løsning var nu nærmere den at ringe til moar, som er medlem
-
Har du haft problemer med lyden og undertekster? Fordi i kommentarerne efter den anmeldelse jeg linker til, bliver der diskuteret lidt om lidt problemer med lyd osv?Nej det har jeg ikke..
Den er spillet perfekt.. -
så også tilbuddet... burde købe sættet..
-
Yes sir, så har jeg den mellem hænderne
-
Man burde jo ligefrem overveje at købe det sæt, hvis ikke man pt var i gæld
Men så kan jeg vel bare lære det. -
Har lige fået set 1'ern.. For satan den er fed!
-
Har lige fået set 1'ern.. For satan den er fed!Også lige set den idag ...
-
Havde desværre dog lidt problemer med min.. Den hakker engang i mellem på min DVD-brænder (NEC 3520A).. Har ikke prøvet på min rigtig DVD-afspiller endnu!
Haft problemer med det?
-
Havde desværre dog lidt problemer med min.. Den hakker engang i mellem på min DVD-brænder (NEC 3520A).. Har ikke prøvet på min rigtig DVD-afspiller endnu!Haft problemer med det?
Nope, ingen problemer af hvad jeg lagde mærke til .. Og tilsyneladende heller ingen med 2eren
-
Nope, ingen problemer af hvad jeg lagde mærke til .. Og tilsyneladende heller ingen med 2eren
Okey.. Må være min DVD der er fucked up så.. -
For satan.. Deres hjemmeside vil ikke tage imod mine oplysninger!! Nu skal jeg til at vente på de mailer tilbage!! Satans os!
Skal bare ha den!!! argh!
-
Originally posted by AbeTis
For satan.. Deres hjemmeside vil ikke tage imod mine oplysninger!! Nu skal jeg til at vente på de mailer tilbage!! Satans os!Skal bare ha den!!! argh!
Det er iøvrigt et månedstilbud