ClockGEN til Asus P5WD2 Premium

  • Jeg skal bruge en version af ClockGEN som passer til mit Asus P5WD2 Premium.


    Har kigget på deres hjemmeside, men kan fanme ikke finde en version der dur - på trods af at google finder masser af forum links, er det ikke lykkedes mig at finde DL link.


    Hvor finder jeg det?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Jeg skal bruge en version af ClockGEN som passer til mit Asus P5WD2 Premium.


    Har kigget på deres hjemmeside, men kan fanme ikke finde en version der dur - på trods af at google finder masser af forum links, er det ikke lykkedes mig at finde DL link.


    Hvor finder jeg det?


    Jeg tror nok du er nødt til at kigge hvad din PLL hedder. Så kan du hente den passende version.

  • Har jeg prøvet...


    Kan kRaFTheLveD' ik finde den version af SoftFSB der dur.. :crazyeyes: :ohmy:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Det virker til multiplieren, men ikke FSB.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Det virker til multiplieren, men ikke FSB.


    Jeg fandt faktisk noget på XS i går.
    Asus har låst SMBussen. AIbooster virker ok, og ellers skulle der være en beta af clockgen der kan køre det.
    Hvis du af en eller anden grund har et problem med AIbooster er det vist Kunaak@XS du skal have fat i. Eller Franck Delattre, som skriver de programmer. Jeg kan ikke huske hans nick, men lur mig om det ikke er CPU-Z eller noget.
    Men XS er nede pt ;)