hey.. jeg ville bare høre om der er en her der ved hvor man får kordinater..
og dermed mener jeg den udgave uden key-log
hvor får man kordinater?
-
-
-
så kommer nooben ..
hvordan bruger jeg det .. ? der lægger bare sådan en mappe med en masse lort i .. har downloaded den der der hed 2.0
-
Originally posted by frøhlich
så kommer nooben ..hvordan bruger jeg det .. ? der lægger bare sådan en mappe med en masse lort i .. har downloaded den der der hed 2.0
Du smider det ind i: X:>Programmer>World of Warcraft>Interface>Addpns
Når du åbner WoW, og kommer til skærmen hvor du kan vælge dine mænd. Er der et rødt ikon nederst i venstre hjørne, åbn det, og tjek der er et flueben ud for dit add on.
-
har fundet ud af og finde det men det virker ikke når jeg lægger det ind i mappen.. skal jeg pakke det ud først eller ?
-
Ja, det skal du. Og derefter ind i mappen med AddOns.
Så burde den være automatisk enabled. Ellers kan du gøre det under char selection. Nede i venstre hjørne. Der er en lille knap der hedder AddOns.
-
hold kæft hvor er jeg da noob
jeg kan overhovdet ikke se det .. kan du evt. sende et screen shot hvor du har makret det ?? det ville være en stor hjælp jeg kan simpelthen ikke finde det
-
der jeg har markeret med rødt, skal der være en boks. Hvis du kan se dit addon derinde, så virker det. husk fluebenet.
Og ja, du skal pakke det ud, mappen der kommer frem når du har pakket det ud, ligger du ind i mappen AddOns
..
[Blocked Image: http://img61.imageshack.us/img61/3352/unavngivet7pw.th.jpg]
-
sorry men er det et billed ??? altså jeg logger ind på im acc og så der hvor jeg skal vælge hvad for en mand jeg vil spille på er der en rød knap ..? har aldrig set den:S
-
Originally posted by frøhlich
sorry men er det et billed ??? altså jeg logger ind på im acc og så der hvor jeg skal vælge hvad for en mand jeg vil spille på er der en rød knap ..? har aldrig set den:SJa det er et billed, klik på det for stor størrelse.
Hvis du logger ind og der ingen knap er, så har du ikke lagt moddet rigtigt ind. Du skal pakke det ud, så du kan har mappen, og mappen skal du så ligge ind i AddOns.
-
det virker bare ikke . har du lagt et billed ind ? jeg kan ikke se det på min computer.. ?