Samsung Digimax A7

• Hej
    Nogle der har gode eller dårlige erfaringer med dette kamera? Min far fylder nemlig år i morgen og det er en af hans fødselsdagsgaver. Synes selv det ser fornuftigt ud.

Anders

Originally posted by ZeroKill3r

OT: Han fylder år imorgen, og det er hans julegave?

Wow. Jeg er seriøst i mere julehumør i dag en jeg var juleaften! ved sku ikke hvad der sker for mig. Sad også og drev pigen jeg sidder ved siden af til vanvid i skolen i dag med julesange. Tror lige jeg retter det til fødselsdagsgave :))

• Der er ikke så mange rigtige reviews på det kamera - ihf. ikke på de store reviewsider. Men de enkelte jeg er stødt på skriver at farverne er rimelig dårlige, for meget grønne nuancer. Heller ikke så godt i dårlige lysforhold.

Jeg ville selv aldrig købe den model/mærke, men ville bruge lidt mindre og få mere kamera. f.eks ved at købe et Canon Powershot A520 det ligger på fra 1000 til 1300 kr.
    Det er meget brugervenligt og har en hel del muligheder. Tager gode billeder, fylder heller ikke ret meget og er heller ikke særlig tungt.

Ellers kig i nogle af de mange tråde, der har været den seneste tid i dette fora.

Originally posted by Bentzin
    Der er ikke så mange rigtige reviews på det kamera - ihf. ikke på de store reviewsider. Men de enkelte jeg er stødt på skriver at farverne er rimelig dårlige, for meget grønne nuancer. Heller ikke så godt i dårlige lysforhold.

Jeg ville selv aldrig købe den model/mærke, men ville bruge lidt mindre og få mere kamera. f.eks ved at købe et Canon Powershot A520 det ligger på fra 1000 til 1300 kr.
    Det er meget brugervenligt og har en hel del muligheder. Tager gode billeder, fylder heller ikke ret meget og er heller ikke særlig tungt.

Ellers kig i nogle af de mange tråde, der har været den seneste tid i dette fora.

Hmm ok. Den eneste test jeg fandt på nettet fik den 9.5/10 . Nu har jeg også prøvet at lege lidt med kameraet og det lever da helt klart op til forventingerne. Billedkvaliteten er rigtig god og brugervenlig menusystem osv. :9xo Helt klart et fedt kamera Imo.

Originally posted by AnDeN_DK

Hmm ok. Den eneste test jeg fandt på nettet fik den 9.5/10 . Nu har jeg også prøvet at lege lidt med kameraet og det lever da helt klart op til forventingerne. Billedkvaliteten er rigtig god og brugervenlig menusystem osv. :9xo Helt klart et fedt kamera Imo.

Jamen det er jo fint - bare du er tilfreds. Det er jo det, det handler om.

Originally posted by Bentzin

Jamen det er jo fint - bare du er tilfreds. Det er jo det, det handler om.

Ej ikke helt. Det er jo min fars ;)