500 med porto
Lidt blandet sælges
-
-
IBM PC server330 2x 133mhz 96mb Ram 5x 9,1Gb SCSI diske med skuffer, Mylex RAID controller, dat backupdrev4/8, cdrom, fdd
BYDSnakker vi om én maskine her med 2 CPU'er?
-
Hvis ja, så byder jeg da lige 200,- inklusive porto
-
#bbdpx2 - Nej der følger intet med af den slags....
#Fabulas - noteret 500,- du betaler porto
#Hansen - Ja det er med 2 stk cpu'er og 200,- hmm... jeg tror heller jeg vil have den afhentet... hvor bor du?
-
Hvor på nordsjælland var det ?
Info om Mylex controlleren, samt de 9.1 gb diske
-
RAID controlleren er en gammel - vist nok original - men der findes vist nyere firmwares til den men jeg er ikke sikker... kan ikke lige huske modellen. diskene er bare 7400rpm diske ikke noget særligt
-
Originally posted by RoadRage
#Hansen - Ja det er med 2 stk cpu'er og 200,- hmm... jeg tror heller jeg vil have den afhentet... hvor bor du?Det er da en maskine jeg må eje.. Men afhentet kan jeg ikke hjælpe med, for jeg bor i sønderjylland..
Men er meget interesseret
-
Det skal nok lige nævnes at grundene til at jeg har 2 x pc 300gl fra ibm med 166 mhz pentium er forbi deres cpu'er passer i pcserver 330'eren istedet for de 2 x 133 der sidder i den.... kan ikke lige huske med rammene men de passer vist også...
for de ting er det eneste jeg ønsker at modtager betaler fragten og så lidt for besværet af at pakke det ned og tage på posthuset.... Det er forhåbentligt ikke for meget forlangt...
-
Som sagt smider jeg gerne 200,- til dig
-
500,- for vand og 150 for grafikkort
-
Originally posted by HK2006
500,- for vand og 150 for grafikkortDet er der 2 andre der har budt før dig uden porto. Så du må byde over dem før end du kan noteres.
-
Denne budrunde køre til mandag kl. 15.00.
-
Originally posted by Han$en
Som sagt smider jeg gerne 200,- til dig
og betaler portoen samtidig -
er vandkølingen 100% iorden og hvor gammelt er det, og hvor meget larmer den Antec PSU
-
Originally posted by X-Man
er vandkølingen 100% iorden og hvor gammelt er det, og hvor meget larmer den Antec PSUDet er 100% iorden radiatoren er lidt ridset dog... og psu'en larmer slet ikke.
-
#Fabulas har budt 500,- for vandkølingen
#Han$en har budt 200,- for IBM PCserver330
#bbdbx2 har budt 150,- for TI4200 gfxAlle køberne betaler selv forsendelsesomkostningerne
-
Sorry mester.. Jeg trækker mig igen..
-
550,- med pp for vand
-
#Han$en - surt.... men sådan er det...
#HK2006 - dit bud svare til Fabulas bud på 500,- uden porto da portoen er 50,- men hvis du mener at 550,- og du betaler portoen så er det noteret -
jeg kan godt give 525,- uden pp og med pp 575,-