Spørgsmål om rma!

• Jeg har et bundkort til rma det som er i min sig. for at det der ikk kom noget på skærmen.... De siger så at nogen af pins'ne er bukket, men cpu kan da kun sidde på en måde og er sikker på det har jeg ikk gjordt! Men uanset hvad hvor står jeg lige nu? Skal de lave det eller ? Hvad skal jeg gøre?

Ville være meget taknemlig for alt hjælp, for aner nada om det!

håber i vil hjælpe!

• Du er uskyldig indtil andet er bevist ikk omvendt ;)
    Det er deres sag at lave bevisførelse for om du har gjort det eller ej og hvis de ikk ka det (Højest sandsynligt at de ikk ka det, hvis du mener du ikk har gjort det...) så er du uskyldig og de skylder dig en gennemført RMA sag :)

Du ku evt. være smart at sige den var DOA ;)

Originally posted by KarGa
    Du er uskyldig indtil andet er bevist ikk omvendt ;)
    Det er deres sag at lave bevisførelse for om du har gjort det eller ej og hvis de ikk ka det (Højest sandsynligt at de ikk ka det, hvis du mener du ikk har gjort det...) så er du uskyldig og de skylder dig en gennemført RMA sag :)

Du ku evt. være smart at sige den var DOA ;)

Nu er det et år gammelt boardet så kan ikk sige det var dødt fra jeg modtog det....! Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal.... Og hvis de afviser skal jeg så prøve og ringe til asus danmark?? Og hvad ville de mon sige`?

• har lige modtaget en mail fra dem hvor de siger at det med benene er bukket tyder på misvedligeholdse og at det så går uden om garentien! Hvad kan jeg gøre?

De vil nok spørge om du har haft det til RMA og hva de sagde til det...
    Men det er stadig sælgerens opgave at bevise det er din skyld kortet er i udu

Så det vil sådan set ikk hjælpe`? Argg hader når sådan noget sker

• Nej jeg siger jo at du formentlig godt ka få det byttet, så længe garantien ikke er brudt (Det er så deres opgave at vise at den muligvis er det)

Dvs. hvis de ikke kan finde et bevis for at du har gjort det, så står du som forbrugeren med magten...

Nej jeg siger jo at du formentlig godt ka få det byttet, så længe garantien ikke er brudt (Det er så deres opgave at vise at den muligvis er det)

Dvs. hvis de ikke kan finde et bevis for at du har gjort det, så står du som forbrugeren med magten...

Nu er der intet om beviser i købeloven, men sandsyneliggørelses og der er en del forskel .. Derudover er der gået mere end ½ år, så hvordan kan du få det til at være virksomheden der skal sandsyneliggøre noget som helst?

Med mindre du har hevet din CPU ud hele tiden, så virker det lidt underligt, at de bare sådan skulle være bøjet - godt nok er jeg ikke ekspert i bundkort men lidt logisk kan jeg da tænke .. Jeg går heller ikke ud fra, at du bøjede dem da du tog CPU'en af for at sende bundkortet til RMA, men jeg ville prøve at ringe til forretningen og få en god snak med dem - stille og roligt, og hvis det ikke hjælper, så prøv at kontakte ASUS .. Kan godt være de vil gøre noget hvis forretningen ikke vil ..

• Du har et LGA 775 board.. Det er MEGET let at bukke de små pins på boardsne.. Tror på ingen måde at du kan få dem overbevist om at det ikke er din skyld!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo