Ogame

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Skal bruge noget mere energi, Damn det tager lang tid at spare op.... Hmm gad vide om karga han har fået det forsknings laboratorium! Er ved at blive lidt nervøs for at blive angrebet!


    Tror ikk han angriber når vi er allierede ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Tror ikk han angriber når vi er allierede ;)


    Mener ikk karga men andre... Har slet ikk noget forsvar jo:D Og når man får et laboratorium deler man ens teknologier mellem ens allierede!

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Mener ikk karga men andre... Har slet ikk noget forsvar jo:D Og når man får et laboratorium deler man ens teknologier mellem ens allierede!


    Men så ska vi da os ha noget ? .....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Man deler teknologier med ens egne planeter :) Ikk mellem alliancer :P


    Er lige ved at bygge min Deuteriumsyntetiserer (level 2) og bagefter ska jeg ha level 3 :P


    Det går jo halvt så langsomt med at få samlet tungt vand end det gør med metal og krystal - Gad godt vide om man ka få atomkraftværker, for så er der da gratis deuterium der :))

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Man deler teknologier med ens egne planeter :) Ikk mellem alliancer :P


    Er lige ved at bygge min Deuteriumsyntetiserer (level 2) og bagefter ska jeg ha level 3 :P


    Det går jo halvt så langsomt med at få samlet tungt vand end det gør med metal og krystal - Gad godt vide om man ka få atomkraftværker, for så er der da gratis deuterium der :))


    Haha atom skidt :P


    Nå...men hvordan adder man hinanden som buddy's?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Har lige sendt en mail rundt til folk ang. det nye rangsystem ;)


    Yiir, we like it ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Så vi oppe på 10 members ;)


    Sku fedt spil alligevel..


    Fandt ud af at min bette bror spiller det også, men dog er gået over til ogame.org istedet...


    Så kigger man li hans account, og ser at han har MEGA MEGET ressourcer 8o



    Får nok lidt der om et par dage hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • CYCON


    Diameter 12800 km
    Temperatur ca. 25°C til 65°C
    Position 1:275:5


    Metalmine (Level 3)
    Krystalmine (Level 1)
    Solkraftværk (Level 3)


    General X

  • Quote

    Originally posted by eXodus
    skrev ikke pos siden nogen kunne finde på at "whipe" mig ud :P


    Arrr vi en stor alliance ;)


    desuden kan man ikk angrebes før om et par dage da vi stadig har et "n" ved vores nick et sted på siden...



    Så man ka ikk angribes eller modtage sager fra andre spillere....fandt jeg ud af da min bette bror ville sende lidt til mig :oops:



    Han er desuden os med i alliancen (ham der har over 400 points :razz: )

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • [Blocked Image: http://ogame327.de/epicblue/planeten/dschjungelplanet07.jpg]
    Jungleplaneten


    Diameter 12800 km (16 / 163 arealer)
    Temperatur ca. 22°C til 62°C
    Position 2:377:4
    4 (Plads 3997 af 5788 )


    Puha.. Om et kvarter har jeg level 3 Deuteriumsyntetiserer :)
    Hva har i af bygninger?
    Metalmine (Level 6)
    Krystalmine (Level 3) (Ærger mig over jeg købte level 3 så tidligt...)
    Deuteriumsyntetiserer (Level 2) (Level 3 om 0:14:56 :)))
    Solkraftværk (Level 5)


    Sparer op til forskningslaboratorium, så køber kun Solkraftværk og Deuteriumsyntetiserer indtil jeg har 200 detorium enheder :)



    Quote

    Originally posted by eXodus
    Så er jeg i gang med at bygge, my home:


    Temperatur ca. 25°C til 65°C


    General X


    Du er med to gange oder was?
    4 exodus Sergent 0 1:271:10 2006-01-16 14:53:44 21 min
    2 General X Konstabel 0 1:275:5 2006-01-16 15:13:05 On


    Quote

    Originally posted by desertdude
    hey og tak for at jeg må være med i allianceen har lige lavet en bruger herinde


    Velkommen velkommen ;)
    Du står som oversergent i gruppen som jeg skrev til dig ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Fair nok :) Så har General X blevet sergent og exodus blevet desertør :))


    Nogen der ved hvem lexar er?


    En jeg accepterede mener jeg....han kendte ihvertfald en her ...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Okay, snakker lige lidt med ham og hører hvem han er...
    Til jer der er/blir løjtnant af den ene eller anden art (Ret til at tilføje nye alliance medlemmer) så syns jeg lige vi ska finde ud af om det ska være en åben alliance eller om det kun ska være for brugere på tweak/bekendte af dem


    Fordelene ved at det kun er tweak brugere er at vi ka være langt mere taktiske, når vi ska angribe og overtage en anden planet



    Edit: Fandt lige ud af det med buddy ansøgninger - Du går ind i galakse og finder den galakse din ven er i og det solsystem han er i og ansøger om buddy ved at klikke på [Blocked Image: http://ogame327.de/epicblue/img/b.gif] knappen