xplorer er underlig

• nu er xplorer begyndt at åbne vinduer i kvart str istedet for fuldskærm som den altid har gjort... nogen der ved hvordan man får den til det igen... det er pisse træls ;(

Originally posted by wuffer
    nu er xplorer begyndt at åbne vinduer i kvart str istedet for fuldskærm som den altid har gjort... nogen der ved hvordan man får den til det igen... det er pisse træls ;(

du skal bare trække skærmen så den er i fuld størrelse ikke trykke på fuld skærm men trække i kanterne så det kommer til at se ud som om at du har trykket på fuld skærm (husk ikke trykke på fuld skærm) og så skulle den gerne åbne sådan næste gang også! :D uheldighvis finder jeg lige ud af at det kun virker et par gange sorry! :rolleyes:

Originally posted by sebmik

du skal bare trække skærmen så den er i fuld størrelse ikke trykke på fuld skærm men trække i kanterne så det kommer til at se ud som om at du har trykket på fuld skærm (husk ikke trykke på fuld skærm) og så skulle den gerne åbne sådan næste gang også! :D uheldighvis finder jeg lige ud af at det kun virker et par gange sorry! :rolleyes:

af en eller anden grund virker det fint nok nu... meget underligt.. ville nu os hellere køre linux men ka ik få lyden til at virke ;(

Originally posted by learner
    fair nok!!
    jeg har faktisk aldrig prøvt eller set linux!! er det godt? 8o

ja hvis man ka finde ud af det så er det godt... og det ka jeg desvære ik ;(