Lækre Lesley Wallpapers!

Originally posted by Macimuz

Gør vi ikke alle det ;)

Jo sikkert nok - eller måske (sku' jo nødig træde på nogen) - Men det gør jo ikke noget, at det er lidt behageligt, at kigge på det bliver gjort. :$

Originally posted by Bentzin

Jo sikkert nok - eller måske (sku' jo nødig træde på nogen) - Men det gør jo ikke noget, at det er lidt behageligt, at kigge på det bliver gjort. :$

Præcis, kan måske så være svært at koncentrere sig om det man selv laver ...

Originally posted by S.STAACK
    tror ikke i har fattet det helt, hvorfor skulle jeg vælge en anden pige, når de er lavet til hende her? ;)

kan godt være der er nogle der er kønnere, men nu spurgte hun mig, om jeg ville lave det til hende side, også kan man ikke sige nej :D

Hehe nej, det kan man jo ikke :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Haha, jeg fatted det heller ikke S.STAACK - dét med at du sku' vælge en anden :D

Du har da skrevet rimelig godt i den første post, at du skulle lave dem til hende :)

Men jeg synes nu hun er ganske pæn ;p

• hehe, overså den nu også, men synes sq hun er pæn... :)

Btw...
    Jojo kan du sagtens sige, men plz, brug skjult kamara "Hej Lesley, jeg har sq fundet en hottere babe som der skal billeder af, hva, skal de op på din side?" Ansigtsudtrykket vil helt sikkert være i sin orden :P

Originally posted by Macimuz

Gør vi ikke alle det ;)

Mjoooh... Kan da sagtens finde et bare fnullermænd som skal fjernes :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Mjoooh... Kan da sagtens finde et bare fnullermænd som skal fjernes :)

Hvem kunne ikke det? :roller:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina