QuoteOriginally posted by Macimuz
Gør vi ikke alle det
Jo sikkert nok - eller måske (sku' jo nødig træde på nogen) - Men det gør jo ikke noget, at det er lidt behageligt, at kigge på det bliver gjort.
Gør vi ikke alle det
Jo sikkert nok - eller måske (sku' jo nødig træde på nogen) - Men det gør jo ikke noget, at det er lidt behageligt, at kigge på det bliver gjort.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Præcis, kan måske så være svært at koncentrere sig om det man selv laver ...
tror ikke i har fattet det helt, hvorfor skulle jeg vælge en anden pige, når de er lavet til hende her?
kan godt være der er nogle der er kønnere, men nu spurgte hun mig, om jeg ville lave det til hende side, også kan man ikke sige nej
QuoteOriginally posted by S.STAACK
tror ikke i har fattet det helt, hvorfor skulle jeg vælge en anden pige, når de er lavet til hende her?
kan godt være der er nogle der er kønnere, men nu spurgte hun mig, om jeg ville lave det til hende side, også kan man ikke sige nej
Hehe nej, det kan man jo ikke
Haha, jeg fatted det heller ikke S.STAACK - dét med at du sku' vælge en anden
Du har da skrevet rimelig godt i den første post, at du skulle lave dem til hende
Men jeg synes nu hun er ganske pæn ;p
hehe, overså den nu også, men synes sq hun er pæn...
Btw...
Jojo kan du sagtens sige, men plz, brug skjult kamara "Hej Lesley, jeg har sq fundet en hottere babe som der skal billeder af, hva, skal de op på din side?" Ansigtsudtrykket vil helt sikkert være i sin orden
Gør vi ikke alle det
Mjoooh... Kan da sagtens finde et bare fnullermænd som skal fjernes
QuoteOriginally posted by AbeTis
Mjoooh... Kan da sagtens finde et bare fnullermænd som skal fjernes
Hvem kunne ikke det?