VF700-Cu-LED strøm spørgsmål

• Hey, har li pakket min nye køler ud, og havde egentlig regnet med at der var en fan mate med eller noget..

Det er der dog ikke, der er et "multi stick" med...

Det er et 4pins stik i den ene ende som ska til PSU'en, og den anden ende består af:

2x 2pins til blæseren på 5v

2x 2pins til blæseren på 12v...

Ka det passe at hvis man vil skifte mellem "silent" og den hurtige hastighed, så ska man slukke, og bytte fra et 5v til 12v eller omvendt?

Det da ikk for praktisk

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by GrillRotten
    Hvorfor slukke ? ... Det tager jo ikke mange sekunder at bytte om hvis det nu er, så din CPU brænder sgu nok ikke sammen på grund af det ;)

[Blocked Image: http://www.futurelooks.com/uploads/196/contents1.jpg]

Men ja, det er en hurtig og billig løsning at lave sådan et stik ...

Du mener vel GPU ;)

Hmm...det selvf. rigtig nok....MEN ALLIGEVEL! syns nu godt de ku smide noget fan mate halløj med til den :P Lisom deres CPU kølere som jeg li har købt en af os :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jeg mener da man kan købe den køler med en fanmate den koster bare lidt extra.. min V700-CU var der heller ikke nogen med til.. Men den køre bare silent hele tiden da den bare skal hode den længere nede end den orginale og larme mindre.. og det klare den fint