1. Most Wanted
2. Underground 2
Spiller ikke meget andet:)
1. Most Wanted
2. Underground 2
Spiller ikke meget andet:)
QuoteOriginally posted by sam
Re-volt
Er hammersjov at spille til LAN
Ja sku, det havde jeg da helt glemt, kan huske det fra år tilbage! Det er nemlig hammer sjovt!
Nogle der ved hvor man kan købe det?
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Carsten_DK
Der mener jeg, du tager fejl. Skal indrømme, at jeg heller ikke kan få mit Logitech WingMan Formula Force GP til at fungere optimalt,
men det er vores egen fejl. I hvert fald har næsten samtlige af de "professionelle" simulatorkørere hos "Live For Speed" rat og pedaler.
(Live For Speed bliver af eksperter (racerkørere IRL) betragtet som DET mest realistiske bilspil nogensinde).
Jeg gider heller ikke bruge mit sæt, da jeg åbenbart ikke er NOK interesseret i at sætte det rigtigt op, men jeg har jo set, at det kan lade sig gøre.
Desuden er det jo lettere at bruge det samme "indput-udstyr" til alle spil.
Så. Vi har altså samme holdning til bilspil, bortset fra, at jeg mener, begrænsningerne ligger hos os selv, og ikke i udstyret.
Hvad mener du jeg tager fejl i?
Med hensyn til at alle de professionelle bruger rat og pedaler, kan vi udemærket blive enige om at det er så tæt på real life som man overhovedet KAN komme i et bilspil - det er bare stadig ikke tæt nok på til at jeg gider bruge den mulighed.
Tro mig - jeg HAR prøvet masser af rat/pedal sæt - og jeg deltager i trackdays med jævne mellemrum - og det hverken ER eller vil nogensinde blive sammenligneligt i min verden.
1: Need for Speed Most wanted
2: Collin McRae 2005
3: Midnight clup 3
4: Need for speed underground
5: Need for speed underground 2
Og der er min kommentar så at de aldrig har prøvet andet end søndagskørsel i en familiebil, hvis de mener det.
QuoteOriginally posted by Sajmon
Og der er min kommentar så at de aldrig har prøvet andet end søndagskørsel i en familiebil, hvis de mener det.
intet overgår virkeligheden.
Men du kan få noget der er meget tæt på. men nu snakker vi om SPIL, ikke virkelighed.
Det er jo heller ikke de samme at skyd folk eller flyve et fly på en computer som i virkeligheden. Man gør det for underholdningen. Ellers var der ingen grund til at bruge tid på det
Min top 5:
GTR
GTL
GTR
GTL
GTR
Der er intet over og alt andet under..
Men der er nu også de gamle GP serier,ikke at forglemme
QuoteOriginally posted by Sajmon
underligt nok tvivler jeg lidt på at du har knaldet rundt i en Lister feks. så tror ikke at du ved hvordan den opfører sig
Kan kun sige et spil: Stunt !! Det er grineren.. nok ikke lige det du leder efter - men det er da gratis og fylder 1 mb eller noget
QuoteOriginally posted by Expendable
Har ikke set én eneste der har skrevet FlatOut endnu, det må bestemt være en fejl. Det er hyle morsomt at spille over LAN, og selve nydelsen ved at krølle modstanderens bil sammen til en uigenkendelig bunke skrot er simpelthen så stor. Især når vedkommende sidder lige ved siden af og rykker sig i håret, mens han bander og svovler.Så folkens FlatOut er det ultimative LAN bil-spil.
Bringer lidt minder frem omkring en 8 talsbane og være 4omgange bagud
1. NFS:MW
2. NFS:U2
3. NFS III
4. FlatOut
5. kunne ikke lige finde på den sidste...
QuoteOriginally posted by Cobber
Bringer lidt minder frem omkring en 8 talsbane og være 4omgange bagud
He he he, men det var sku skægt!