Halløj folkens.
Har idag haft problemer med at spille WoW.
Når jeg prøver at logge på, får jeg en meddelse om at min forudbetalte spilletid er opbrugt, og at jeg skal lave en ny indbetaling for at komme til at spille.
Når jeg går i account management på hjemmesiden, står der en betaling og hænger, som skulle være gennemført den 04/01/06. Det undrer mig, eftersom det har kørt helt af sig selv de sidste måneders tid. Desuden er der penge på kontoen, så det skulle ikke være et problem.
Jeg ringer dog til banken for en sikkerheds skyld, for at høre om de måske har afvist betalingen af en eller anden grund. Alt er åbenbart i skønneste orden, og så såfremt Blizzard har anmodet om beløbet, ville der ingen problemer være i at få dem trukket.
Jeg har så prøvet at lukke min konto (med succes), og genåbne den for at sætte en ny betaling igang så jeg kan spille. Når jeg genåbner den, står den med samme billede som før. Den betaling der skal laves den 4. januar, hvilket er helt åndsvagt, eftersom man jo betaler forud.
Man kan desværre ikke ringe Blizzard i weekenden, så jeg har sendt en mail til dem og regner egentlig med at få svar om en 3-4 dage hvis man skal regne med den sædvanlige Blizzard support.
Men det undrer mig sku, er der andre herinde der har prøvet noget lignende?