AVG eller hvad???


  • Bare fordi den gør dit system langsom betyder det jo ikke Kaspersky er dårlig ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Bare fordi den gør dit system langsom betyder det jo ikke Kaspersky er dårlig ...


    I mine øjne, så jo..! Jeg vil gerne kunne bruge min computer selvom der kører en antivirus i baggrunden... Kan ikke rigtig se idéen i at have en antivirus der suger 50% af ens ressourcer... Det er da et kæmpe minus i mit regnskab i hvert fald...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by xdream
    EDIT: så lige link lidt længere oppe... Det med at AVG kun fanger 54.07% passer jo ingen steder... Det er tydeligvis noget der er udarbejdet i samarbejde med KasperSky!! for så god er den i hvert fald ikke.. :boxed:


    Hvad bygger du den udtagelse på ? ... Forhåbenligt ikke hvor meget en AV sluger af systemressourcer. Det har jo intet at gøre med effektiviteten når det kommer til opdagelsen og fjernelse af vira.


    .... men ja, Kaspersky ER mere effektiv end AVG ...

  • Norton Internet Security 2005


    virkeligt lækker program og har taget ALT der har været på vej ind ;)


    tager næsten ingen sys ressourcer

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • jeg tror sku heller ikke rigtigt på den test der. for AVG ligger normalt ikke så langt nede på listen. jeg har brugt i 2 år efterhånden og har pt ikke haft nogle vira. det er nok til at jeg bliver ved med at bruge det. og jo Kaspersky er sikkewrt bedre. men det koster så til gengæld og nogle knaster. der er en del ting som man skal holde op imod hinanden når man vælger sit antivirus produkt. ikke kun hvor godt det er til at hapse alle vira. men også hvor få resourcer det tager, bruger venlighed osv. sådan har jeg det i hvertfald


  • Jeg har brugt Kaspersky i godt et år nu, og er godt tilfreds med det.
    Ind i mellem tager det lige 10 sekunder for den at komme i omdrejninger når den skal opdatere ved opstart, men jeg har på fornemmelsen at problemet ligger på net-siden.
    Ved almindelig brug mærker jeg den slet ikke. Den tager lige nu f.eks. ca. 5700kb hukommelse. Ikke at hukommelses forbruget spiller den store rolle, men jeg synes da det give ren indikation af hvor mange resourcer den bruger.


    Kan slet ikke relatere til dine erfaringer.