XP fejl

• jeg får nogle rigtigt irriterende fej i mit XP Pro.
    når jeg forsøger at installere f.eks. antivirus mm. får jeg tit at vide at filen er korupt, og den afsluttre, jeg får også en 7-zip fejl unclassified, når jeg forsøger at installere div. ting og sager.

installere i dag (04/01-06) og alt er up to date, alle opdateringer fra windåse
    update.

hvad kan det være?

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

• må vist være en fejl 40
    winxp pro er noget af det mest stabile man kan finde.

så enten har du en hardware fejl en software fejl eller
    du smader din install med et eller andet gejl

• hmm kunne godt tyde på at et eller andet har fucked din installation lidt op.

Har du haft noget snask som spyware osv på ?

eller måske afinstalleret noget antivirus forkert, så det er gået helt galt ?

oplever jeg sådan en - flytter jeg lige det vigtige til en anden partition, og giver den en frisk installation.

• har ikke afinstalleret en dyt, det er som sagt installeret idag, så der er stort set ingen programmer overhovedet.
    alt hvad der er er CoD2, FF, steam, messenger og ik mere :/

• Hvis du bruger Windows XP 64 bit, så skulle der være fejl med en hel masse programmer, hvis jeg har forstået det rigtigt.
    De fleste programmer er ikke skrevet til at køre under 64 bit.

Har ikke prøvet det, men har hørt om det.

EDIT:
    Så ikke lige at du havde skrevet XP Pro, ved ikke om 64 bit versionen findes i Home og Pro versioner.

• nope, har kørt installationen 100% korekt, men for inden var der en fucked up version af HOME EDITION, det er de samme fejl der går igen i PRO som der var i HOME.
    har ellers formateret hele drevet via WIN CD'en

Rettet en gang, sidst af nano ().