S: Shuttle SN95G5 V2 m. indhold

  • Hej!


    Jeg sælger mig shuttle med indhold.


    Det drejer sig om de ting der står i min signatur (pånær skærmen) og det på vedhæftede billede.


    Jeg har kvitteringer på det hele, men desværre ingen original indpakning.


    Jeg kan selvfølgelig kontaktes på messenger for spørgsmål osv. k32a@hotmail.com


    Det hele er ~1 år gammelt.


    Ingen usæriøse bud, tak. :)


    P.S. Mht. overclocking, så kan det jeg har haft prøvet af ses i mine links til 3dmark.


    Billeder(High-res):
    Billede 1
    Billede 2
    Billede 3
    Billede 4
    Billede 5


    Computeren er nu også sat tilsalg på QXL.dk

    HP Pavilion DV5-1214eo
    Sony PlayStation3 40GB

    Rettet 3 gange, sidst af K32A ().

  • Jeg er meget interesseret! Hvad er HBO? Jeg har tilføjet dig på msn, har et par spørgsmål og vil gerne se billeder!


    Mvh. Anders

  • S.STAACK har sagt, at han gerne vil købe den engang i næste måned for 6500kr og så har jeg en anden som muligvis er interesseret. Men det er efter først-til-mølle-princippet ;)


    Og så kom der lidt billeder! (kig i første post!)

  • Quote

    Originally posted by Stefan_sn
    Jeg er muligvis interesseret, men skal lige have gjort klart om det er med eller uden skærm?


    Mvh. Stefan Pedersen


    Skal da lige hjælpe dig her....


    Quote

    Originally posted by K32A
    Det drejer sig om de ting der står i min signatur (pånær skærmen) og det på vedhæftede billede.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • #10
    Ja, det havde jeg læst... Var bare ikke helt sikker på om det bud på 6.500,- var med eller uden skærm. Selve computeren koster jo ikke meget over 9K fra ny, så 6.5K er ret meget for en 1 år gammel PC.


    Mvh. Stefan Pedersen

  • Jamen 6500 kr. hører jo ingen steder hjemme. De priser det koster kan man jo ikke tage højde for. De har ikke fulgt med tiden, det samme med at et ti4600 stadig kostede 2000 kr 6 mdr siden. Men det er det ikke værd, det samme med at X800PE ikke er over 3000 kr værd idag. Du kan jo få et nyt 7800Gt for 2100 kr. DVS i princippet vil et brugt x800PE med hensyn til ydelse værd 1000-1200 kr værd.