man kan vel ændre det billede hvor der står windows xp når man starter op ik?? men hvor ligger det billede henne? :]

hvor ligger startup billede henne af?
- 

- 
			Ved det ikke, men jeg bruger et program som du ka' finde her: http://www.stardock.com/products/logonstudio/ 

- 
			ret mig hvis jeg tager fejl. 
 det learner er ude efter er boot billedet,
 logonstudio ændre kun logonskærmen og ikke boot billedet (mener jeg ) )
- 
			StyleXP ........ Fedt program.....  
- 
			QuoteOriginally posted by gINCAKe 
 ret mig hvis jeg tager fejl.
 det learner er ude efter er boot billedet,
 logonstudio ændre kun logonskærmen og ikke boot billedet (mener jeg ) )
 Ja det er vist rigtig nok - det må være den klamme varme som er steget til "knolden" Forresten - så er det en "fed" signatur du har Forresten - så er det en "fed" signatur du har 
- 

- 
			Selve boot-billedet ligger i en fil (program) der hedder ntoskrnl.exe (NT-kerne og -system). Det er ikke så ligetil at skifte billedet manuelt, uden et af de programmer der er nævnt, fordi det ligger gemt. Ellers skal du bruge Resource Hacker, hvilket du skal være meget forsigtig med fordi, hvis du ikke gør det rigtigt, kan du måske ikke komme ind i windows efter genstart. 
 Du kan også skifte ntoskrnl.exe ud med en modificeret ntoskrnl.exe, som har et andet billede liggende i filen, det kan man fx. gøre med bootsceens hentet fra http://www.themexp.org, den skal (vigtigt!!!) specifikt være lavet til om du køre med eller uden SP1. Husk at lave backup af den originale.
 Ntoskrnl.exe ligger i c:\windows\system32

- 
			QuoteOriginally posted by learner 
 man kan vel ændre det billede hvor der står windows xp når man starter op ik?? men hvor ligger det billede henne? :]Kig i de "gamle" tråde - vi har snakket om det et par gange før - jeg har skiftet både boot screen og logon billede - (ved at bruge en anden ntos...... - som en anden også skriver) - det er dog ikke så vildt svært som vedkommende får det til at lyde - så bare i gang..