Warrior Talent

• dav tweakere.

Jeg er lige blevet lvl 45 med min warrior, og brugt mit talent point. men nu ved jeg ikke hvad jeg skal sætte den i næste gang.

http://www.wow-europe.com/en/i…0000000000000000000000000

sådan ser det ud nu.... og jeg aner ikke hvor jeg skal sætte noget næste gang. Da jeg tit er Tank i instance, tænkte jeg om det ikke var på tide at sætte noget der. men kom endelig med jeres meninger og evt. forbedringer

Edit: hvis der er nogle der gerne vil se den, så kig her Warrior den er bare lidt outdated men der er ikke nogle ændringer

• Normalt ville jeg sige du skulle sætte de sidste point i fury, men efter som enrage bliver nerfet i 1.9 på Onsdag ved jeg ikke helt om det er bedre med 31/5/15 istedet for 31/20/0. 31/5/15 giver dig chance for a være lidt mere hybrid, altså tage lidt mindre dmg og derfor leve længere.

At du er tank i instancer som ubrs/strat/scholo eller hvad de nu hedder alle sammen, betyder ikke at du skal bruge point i Protection. Protection træet er kun nødvendigt for defiance hvis du skal tanke i mc/bwl. Men der er ingen tvivl at man som full proteciton har mre "crowd control", men imo slet ikke nødvendigt.

• dit eget setup ser nice nok ud nu skal rest bare sættes resten i fury så når du er lvl 60 så har du begge setup lad vær med at buge gold på at lave det om ,
    skaf du dig et bedre våben isted det er jo lvl 30 du har

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

Rettet en gang, sidst af virus_dk ().

Originally posted by virus_dk
    dit eget setup ser nice nok ud nu skal rest bare sættes resten i fury så når du er lvl 60 så har du begge setup lad vær med at buge gold på at lave det om ,
    skaf du dig et bedre våben isted det er jo lvl 30 du har

Der er heller ingen der har sagt han skal lave noget om..

• det ser jo nice ud :P går efter det så.... ang. mit våben... JA DET SUTTER RØV! det er også derfor jeg bruger dual wield for det meste... Men hvor kan jeg få et bedre 2h våben? det skal nok helst være axe, nu når jeg har 5% crit chance med dem....

• Den er imo fin nok indtil du kan komme i BRD (mener Emperor dropper en fin axe) eller får råd til Arcanite reaper.

• altså den har godt nok gode stats men den har kun 35 dps :S jeg synes bare det virker lidt lavt.... og BRD er først om 13 lvls..... Reaper'eren der kræver lvl 58 gør den ik?

• også lige en anden ting..... hvordan er mit gear ellers? skod eller okay..... jeg mangler stadig at for noget mail væk, men har aldrig fået en plate drop, så jeg får kun plate hvis jeg ser noget godt på AH (hvilket er sjældent :S)

• Man skal imo ikke tænke så meget på gear før man bliver lvl 60, det er bare ud over stepperne. Det er som lvl 60 det sjove begynder.