• Så er det anden gang jeg mister en IBM-disk 8o

Denne gang var det en 40 gigas 60gxp'er der valgte at smide alle min backups osv. ud i det blå.

Hvorfor f***** kan de ikke bare lære at lave nogle ordentlige diske ??

De har ihvertfald brudt al tillid man kunne have til dem og deres skidt . Øøøv !!!

• Surt...

Er det nu at jeg skal fortælle at ALLE de IBM-harddiske jeg har haft stadig virker 100% ?.... ;)

Har endda stadig en gammel 10 GB IBM kørende.... Den har kørt de sidste 10 år eller noget i den retning.... Dejligt med noget der holder.... :D

Originally posted by Disc0ne
    40 giga 60gxp var jo præcis den serie de selv indrømmet var noget lort deres nye er skam ok
    ikk at jeg ville købe en igen

Det skulle de skrive på en seddel og lægge med ved disken når de sælger den . he he

Originally posted by GrillRotten
    Surt...

Er det nu at jeg skal fortælle at ALLE de IBM-harddiske jeg har haft stadig virker 100% ?.... ;)

Har endda stadig en gammel 10 GB IBM kørende.... Den har kørt de sidste 10 år eller noget i den retning.... Dejligt med noget der holder.... :D

Har stadig 2 seagate diske der bare spiller, så jeg holder mig til dem eller maxtor ;)

Originally posted by Aerial

Har stadig 2 seagate diske der bare spiller, så jeg holder mig til dem eller maxtor ;)

Forstår jeg også godt...... Min Seagate IV 80 GB spiller også helt fint.... Det gør min Maxtor 5000DV også... 8)

• som DiscoDuden siger - så er det jo liiiige den der er skyld i deres dårlige - i visse's øjne - ry..

Jeg har nu aldrig haft probs med nogen af mine efterhånden mange IBM HD's - og da slet ikke de nye - som jo vinder flertallet af de tests der udføres - men sur røv når lortet står af - uanset navnet.... :O:O:O

Btw.: Er den under 3 år - er der stadig garanti på - kan checkes via ders HP... ;)

Originally posted by WizZarD
    Btw.: Er den under 3 år - er der stadig garanti på - kan checkes via ders HP... ;)

Kan ikke huske hvor gammel den er, men vil tjekke på deres site i morgen ;)

Originally posted by Aerial

Kan ikke huske hvor gammel den er, men vil tjekke på deres site i morgen ;)

Tænkte at jeg hellere lige måtte sikre mig jeg ikke bandt dig en historie på ærmet - og den er god nok - det er godt nok ikke IBM selv der står for det mere - men hitachi....

Her er link :

http://www.hgst.com/warranty/jsp/index.jsp