Arbejder du i en IT-forretning - så kig venligst

• Hej, nu ved jeg at mange arbejder med IT herinde :)

Derfor vil jeg gerne have lov til at spørge om hvad I arbejder med, hvor, hvilken uddannelse I har, hvorfor I gerne vil arbejde med det?

Dette vil gøre mig utrolig glad da jeg står og skal skrive DOSO-opgave(den obligatoriske selvvalgte opgave) her i starten af det nye år. Og så ville jeg gerne høre om hvilken uddannelse I nu har.

Jeg siger på forhånd mange tak og håber at I gider hjælpe mig med at blive klogere.

Alt off-topic bedes venligst foregå via PM eller anden kontakt

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Gælder fritidsarbejde også?

Hvis ja, så arbejder jeg i shg. Dog lige nu som lagermand. Men regner med at når jeg skal på htx, skal jeg ind til der hvor de tester dele og reparerer dem. Det vil jeg af den grund at jeg elsker Computer... Både hardware og software... Jeg regner med at tage en datamatiker udd.(muligvis den nye e-integrator), af den grund at jeg gerne vil have mit fremtidige arbejde indenfor IT, da det jo også er fremtiden...

Håber du kan bruge dette til noget

• arbejder lidt freelance som computerreparatør, og så har jeg en plads på min fars arbejde som administrator for deres systemer og som reparatør og tekniker.

uddannelse? yep, HTX på 1. år

jeg regner selv med at blive 3D animator eller noget andet med grafik og spil

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Har tidligere arbejdet i en IT butik, med samling osv af computere.

Går pt. på HTX 1.G og regner med at uddanne mig til datamatiker eller noget elektronik ingeniør.

Fordi jeg altid, helt fra ganske lille har elsket at rode med pc'er :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jeg arbejder her> http://www.olestage.dk/ i IT afdelingen, arbejdet består i vare bestilling/Salg af HW,Software m.m & Mobil Telefoner/Tilbehør da vi også er med i Telekæden.

Jeg er uddannet Salgs. Ass. i 1993 og har i min fritid arbejdet med Computere i ca 12 År, Så det var lige en som mig de kunne bruge :D

• Ved ikke om det lige er relevant for din opgave. Men jeg har været med til at opbygge og vedligeholde vores IT, både børnenes EDB-rum og hele den samlede institution's IT (4 SFO inst.) - i de sidste 14 år.

Jeg har beskæftiget mig med IT verdenen, lige siden DOS 3.0 - på arbejde og i det private. Startede faktisk med noget Zephyr og dernæst Amiga osv.

Har en lille "support-geschæft" her i vores boligkompleks, hvor jeg ordner beboernes pc'er, netværk o.lign. Det har så spredt sig lidt til andre boligkomplekser i området. 8)