Bedste køleløsning til 7800GTX

  • Jeg har en Zalman 700cu på mit InnoD 7800GT. Idle temp ligger på 38-41 grader idle og ca 48 grader load. Det er ca 10 grader under standard blæseren. Zalman siger intet og er nem at montere. Så er prisen på 190 kr overskuelig. Jeg vil mene det er lige meget om man køber NV eller Zalman ydelsesmæssigt. Udseendesmæssigt ville jeg vælge NV....

  • ej for satan! fik osse lige min nv idag. den blev så uvenner med min zalman chipset køler. træt at det hele som jeg var, valgte jeg at tænke at den bedste løsning nok var at klippe i den - mens den sad på bunkortet - ( det skal lige siges at der ikke fra undertegnedes side hersker nogen tvivl om at hva jeg har gjort er dumt! )
    så jeg gik i gang med en tang. det gik ikke rigtig, så efter en time hvor den stadig ikke passede, pillede jeg hele skidtet ud af kabinetet, blot for at ødelægge de skruer køleren sad fat i. så nu skriver jeg fra den bærbare. og i morgen lægger der en zalman køler i min postkasse, som så denne gang skal saves istedet for at blive klippet...


    jeg - en fuckhat :boxed:

  • Quote

    Originally posted by pudditang
    ej for satan! fik osse lige min nv idag. den blev så uvenner med min zalman chipset køler. træt at det hele som jeg var, valgte jeg at tænke at den bedste løsning nok var at klippe i den - mens den sad på bunkortet - ( det skal lige siges at der ikke fra undertegnedes side hersker nogen tvivl om at hva jeg har gjort er dumt! )
    så jeg gik i gang med en tang. det gik ikke rigtig, så efter en time hvor den stadig ikke passede, pillede jeg hele skidtet ud af kabinetet, blot for at ødelægge de skruer køleren sad fat i. så nu skriver jeg fra den bærbare. og i morgen lægger der en zalman køler i min postkasse, som så denne gang skal saves istedet for at blive klippet...


    jeg - en fuckhat :boxed:


    :pokey: