Scooter - Cordyline
Scooter - The Night (Ext Club remix)
Scooter - Maria (Giants Cause Way)
Scooter - Call Me Mañana
Deepack - The Prophecy
Det er lige hvad jeg kan huske ud af hovedet
Scooter numrene kan stærkt anbefales;D
Scooter - Cordyline
Scooter - The Night (Ext Club remix)
Scooter - Maria (Giants Cause Way)
Scooter - Call Me Mañana
Deepack - The Prophecy
Det er lige hvad jeg kan huske ud af hovedet
Scooter numrene kan stærkt anbefales;D
QuoteOriginally posted by hot_fifty
Quimax styrer.. har været der 2 gange... bare synd det er så dyrt
Dyrt og dyrt... ved nu ikke...
Gav 900kr for turen derned, entré og turen hjem... Derud over købte jeg lidt at spise + en nøglestrop fra Q-dance. Tror at det løb op i 1300kr samlet, hvilket jeg ikke synes er galt for en tur til Holland og tilbage igen.
QuoteOriginally posted by Macimuz
hmm, så lad være med at spille bulderbras
Første dag anno 2006 har jeg været ond - Jeg så den stakkels reklamedreng, og fik straks en skummel plan, fyrrede lidt op for lyden og satte noget gunfire lyd på, resulterede i han faldt ned i sneen af skræk
- Så ret sjov ud
QuoteOriginally posted by M.Beier
Første dag anno 2006 har jeg været ond- Jeg så den stakkels reklamedreng, og fik straks en skummel plan, fyrrede lidt op for lyden og satte noget gunfire lyd på, resulterede i han faldt ned i sneen af skræk
- Så ret sjov ud
Du er vidst en være laban ...
Bare fyrer upp!!! for en hel masse hardstyle .
Navne som: Hardstyle goods, Audio Damage det er sygt, der for du i hvert fald bass for all the moneys. The Hose, DARK OSCILLATORS og især "Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Original Mix)" der er niiiice bass i ...Så bare straf din subwoofer lidt for giftigt med noget af det music deRR ...
PT. Hører jeg Greatest Deejay - Greatest Deejay og Groove Coverage - Poison (Tune up! remix), måske ikke den mest buldrende bas, men den er fandme fed! :hb: