Musik med BAS!

• Scooter - Cordyline
    Scooter - The Night (Ext Club remix)
    Scooter - Maria (Giants Cause Way)
    Scooter - Call Me Mañana
    Deepack - The Prophecy

Det er lige hvad jeg kan huske ud af hovedet ;)
    Scooter numrene kan stærkt anbefales;D

Originally posted by hot_fifty
    Quimax styrer.. har været der 2 gange... bare synd det er så dyrt

Dyrt og dyrt... ved nu ikke...

Gav 900kr for turen derned, entré og turen hjem... Derud over købte jeg lidt at spise + en nøglestrop fra Q-dance. Tror at det løb op i 1300kr samlet, hvilket jeg ikke synes er galt for en tur til Holland og tilbage igen. :)

Originally posted by Macimuz

hmm, så lad være med at spille bulderbras :boxing:

Første dag anno 2006 har jeg været ond :P - Jeg så den stakkels reklamedreng, og fik straks en skummel plan, fyrrede lidt op for lyden og satte noget gunfire lyd på, resulterede i han faldt ned i sneen af skræk :P - Så ret sjov ud :))

Originally posted by M.Beier
    Første dag anno 2006 har jeg været ond :P - Jeg så den stakkels reklamedreng, og fik straks en skummel plan, fyrrede lidt op for lyden og satte noget gunfire lyd på, resulterede i han faldt ned i sneen af skræk :P - Så ret sjov ud :))

Du er vidst en være laban ... :))

• Bare fyrer upp!!! for en hel masse hardstyle .
    Navne som: Hardstyle goods, Audio Damage det er sygt, der for du i hvert fald bass for all the moneys. The Hose, DARK OSCILLATORS og især "Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Original Mix)" der er niiiice bass i ...Så bare straf din subwoofer lidt for giftigt med noget af det music deRR ...

I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X

• PT. Hører jeg Greatest Deejay - Greatest Deejay og Groove Coverage - Poison (Tune up! remix), måske ikke den mest buldrende bas, men den er fandme fed! :hb: