Kunne ikke lade være med at smide denne her i forumet

• God griner, helt sikkert :))

Men godt nok en skummel drejning det hele har taget. Det er jo bare gas, hvordan kan sådan noget overhovedet bringe folks pis i kog? Jesus.. tag dog en bitter og slap af.

• øhh nej.? så ville jeg jo være bruger her..?

carlsen.. jeg kan fint se humoren i selve postet.. MEN, jeg syns bare folks måde at håndtere det på HERINDE er meget uacceptabelt... hvis det er det der gør jeg til "danmarks bedste forum" (wOOt.!?) så har i sku meget at lære endnu...

Originally posted by ApethetiC*
    øhh nej.? så ville jeg jo være bruger her..?

carlsen.. jeg kan fint se humoren i selve postet.. MEN, jeg syns bare folks måde at håndtere det på HERINDE er meget uacceptabelt... hvis det er det der gør jeg til "danmarks bedste forum" (wOOt.!?) så har i sku meget at lære endnu...

Tja, jeg synes nu der er noget at grine af i begge lejre. Men det er måske bare mig. At se folk skændes som en flok små børn, fordi der bliver postet et screenshot fra Google som en del af en joke. Hvor den der direkte seriøse tweak.dk vs. tweakup.dk tone er kommet fra, aner jeg ikke - og synes egentlig det er mærkeligt, eftersom siderne da så vidt jeg ved samarbejder ind i mellem.

Om tweak.dk's forum er bedre end tweakups? Tja, det synes jeg. Men det hænger vel sammen med at jeg har været bruger her længe. Om det ene forum fungerer på et højere niveau end det andet, skal jeg ikke kunne sige.

Men hvad.. nok OT. Det var godt grin.

• Hvor uhyggelig dobbeltmoralsk at sige, at vi "HERINDE" håndtere det dårligt. Det har hele tiden være positivt herinde, indtil der blev flame i det andet forum.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Sjovt de lige skal nævne vores php forum.

Jeg synes da vores forum er MEGET mere attraktivt end deres grimme "logbog"/gæstebog -agtige forum.

Der står endda hvad nummer bruger man er...lol.

syns du det er en positiv ting at sige om et andet forum..?

Hvis du læser længere oppe i tråden, så kommer det som et [indirekte] svar til det Cralle har skrevet på tweakup.dk.

• Synes det er synd det bliver til sådan noget her :(

Det var lidt gas og det er det. I begge fora er der brugere der går helt amok over det, og skal lave en eller anden battle ud af det.

en af mine medarbejdere er i teamet på tweakup.dk og jeg har bestemt intet problem med dem. Synes deres forum er rigtig fedt.

Tweak.dk var det der faldt bedst i min smag dengang jeg oprettede mig, og så er det bare blevet en passion siden :cheers:

Så lad os nu ikke gøre der værre end det er - det er da bare fedt at det danske IT-community har flere muligheder i form af de forskellige sites.

God jul til jer alle ;)

Originally posted by Macimuz
    sikke som nogle kan få ondt i røven over ingenting :boxed:

Synes sq der er nogen der går nærmest amok over det (Cralle) :boxed:

• Jeg svor jeg så et indlæg fra ApethetiC* lige efter Macimuz, som ville kommentere...

Når... here we go... Synes det er plat at man kommer op at toppes over et lille grin. Er folk total humorforladt ? Der jo forskellige meninger.

Synes du ikke at det er iorden at have en mening ? Godt være det ikke er positivt, men hvorfor skal det kun lyde det ?

øhh nej.? så ville jeg jo være bruger her..?

Er din bruger ikke ApethetiC* ?

Kan hurtig fortælle dig hvorfor Tweak.dk er DK's bedste forum.

Fordi de ikke har folk som dig , smiler :D

• Jeg startede med at tjekke tweakup ud, men faldt så over tweak som jeg synes passede med mig, + det er da et hyggeligt sted tweak. Men må da sige jeg er bare lidt forarget over at folk straks katalogisere joken som en "Bandekrig" :boxed: