Warcraft 4?

• Blizzard har nu klokket gevaldigt i det da de ud af ingen ting anouncer den muligvis største trussel mod azeroth i endu en WoW DLC. De skulle have valgt at lave et Warcraft 4 før Catalysm. Eftersom WoW hele tiden har forholdt sig til historien i Warcraft 3 serien.

Så jeg syntes det er al for overdrevet at gå sådan amok og ændre på det meste af landskabet som man normalt kender det uden at lave et spil som det bygger op på. Mange fans er rimmelig pissed over at de udgav Catalysm, og ikke nok med det! Næ nej de skulle også for arthas dræbt (som måske er den mest kendte figur som blizzard overhoved har lavet). Og da man så har dræbt ham kommer der bare en lille klip, han var åben bart ikke en gang en cinematic værd -.-.

Så jeg syntes at Blizz har jogget rigeligt rundt i det indtil videre.

Og the Alliance og the Horde kan godt arbejde sammen, F.eks. gør de det ved "The Wrath Gate". Og i Catalysm (som lige er komme ud) er Thrall og andre højt respekterede personer fra the Alliance lavet en ny clan sammen (The Earthen Ring). Dene clans formål er at for hindret "The Maelstrom" og samtidig beskytte azeroth mod Deathwing.

Jeg udtrykker mig måske noget hidsigt men jeg havde forventet noget mere at Blizzard !

Tror du er enig i det meste af det her hvis du har spillet Warcraft III serien igennem Smile . Håber på noge flere responses ;D

Du mener den serie der består af wc3 og en expansion... Når du siger du har spillet wc serien igennem, har du så også spillet f.eks. wc2? Det er der deathwing stammer fra.. Så at sige at blizzard "bare har fundet på en ny historie" er en løgn.

• Blizzard kan ikke mene at vi skal ind og læse noveller på nettet, det hele burde ligge i warcraft seriens univers som det hidtil har gjort.

Og det er det som ødelægger spillet. Man kan heller ikke lave en to'er af en film uden en et'er 8o

Oprindeligt indlæg af Patrick-4800
    Blizzard kan ikke mene at vi skal ind og læse noveller på nettet, det hele burde ligge i warcraft seriens univers som det hidtil har gjort.

Og det er det som ødelægger spillet. Man kan heller ikke lave en to'er af en film uden en et'er 8o

Altså star wars starter da midt i serien ;)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

Blizzard kan ikke mene at vi skal ind og læse noveller på nettet, det hele burde ligge i warcraft seriens univers som det hidtil har gjort. Og det er det som ødelægger spillet. Man kan heller ikke lave en to'er af en film uden en et'er Shocked

Forstår du slet ikke at Deathwing er med i Warcraft 2 spillet? Du behøves ikke læse om det på nettet, du skal bare spille et gammelt spil, som stort set ingen spiller mere og derfor tror alle som dig, at blizzard bare tilføjer mere historie for at sælge en expansion mere.

Hvis man har spillet WoW siden TBC har man næsten/overhoved ikke hørt om Deathwing.

I vanilla havde vi heller ikke hørt om de bosser der kom i TBC eller wotlk, andet end de første raids fordi de var i beta.

• Ja de havde anouncet det i warcraft 2, men det er så gammelt at man ikke kan holde ud at spille det længere, jeg har selv spillet det så jeg ved havd du taler om. Men taler på vejne af alle der ikke har orket at spille et spil der er blevet gravet op fra 1996. Jeg får det helt dårligt når jeg jeg kigger på spillet. Nu ved jeg godt at det ikke er grafiken der laver spillet men jeg har ikke den helt store træng til at spille warcraft 2 igen selv om det er en fed historie.

Og tvært imod jov, man havde hørt noget om Deathwing i Vanilla WoW. Onyxia's lair, hvor sidste bossen selvfølgelig er Onyxia. De quests der bliver givet omkring det raid fortæller også om deathwing osv. :)