Blizzard har nu klokket gevaldigt i det da de ud af ingen ting anouncer den muligvis største trussel mod azeroth i endu en WoW DLC. De skulle have valgt at lave et Warcraft 4 før Catalysm. Eftersom WoW hele tiden har forholdt sig til historien i Warcraft 3 serien.
Så jeg syntes det er al for overdrevet at gå sådan amok og ændre på det meste af landskabet som man normalt kender det uden at lave et spil som det bygger op på. Mange fans er rimmelig pissed over at de udgav Catalysm, og ikke nok med det! Næ nej de skulle også for arthas dræbt (som måske er den mest kendte figur som blizzard overhoved har lavet). Og da man så har dræbt ham kommer der bare en lille klip, han var åben bart ikke en gang en cinematic værd -.-.
Så jeg syntes at Blizz har jogget rigeligt rundt i det indtil videre.
Og the Alliance og the Horde kan godt arbejde sammen, F.eks. gør de det ved "The Wrath Gate". Og i Catalysm (som lige er komme ud) er Thrall og andre højt respekterede personer fra the Alliance lavet en ny clan sammen (The Earthen Ring). Dene clans formål er at for hindret "The Maelstrom" og samtidig beskytte azeroth mod Deathwing.
Jeg udtrykker mig måske noget hidsigt men jeg havde forventet noget mere at Blizzard !