• Vil gerne have et Addon der gør at at når jeg er afk så:
    Fjerner den alle Offentlige chat room (1,2,3 og 4)
    At jeg kun får besked fra Guild whisper osv.
    Og at jeg kan se aaaalt der er skrevet siden jeg gik afk(Guild er nogle gange rimelig aktiv)
    Det skal IKKE være et der spærre for andre personer at whisper til mig!

Kan i hjælpe mig :p

• Du kan jo bare dele chatloggen op i 2 (eller flere) vinduer, så du har alle de offentlige kanaler i ét vindue og guildchat i et andet. Whisper kan du jo sætte i samme vindue som guild eller i endnu et!
    Så er det nemt at scroll igennem de personlige chatkanaler når du kommer tilbage!

Originally posted by DKTiger
    Du kan jo bare dele chatloggen op i 2 (eller flere) vinduer, så du har alle de offentlige kanaler i ét vindue og guildchat i et andet. Whisper kan du jo sætte i samme vindue som guild eller i endnu et!
    Så er det nemt at scroll igennem de personlige chatkanaler når du kommer tilbage!

hvordan får man guild og wisper i en for sig ?

Originally posted by SimonSKAT

Laver to nye tabs og sæt kun flueben i guild i den ene og whisper i den anden.

Originally posted by SimonSKAT

For at lave et nyt vindue:

Højreklik på general tabben (lige over chatlog), vælg new window, indtast et navn. Nu har du en tab mere (ud over general og combat), højreklik på denne, og vælg unlock. Nu kan du hive det nye vindue hen hvor du vil have det, derefter højreklik og vælg lock for at låse det igen. Du kan også bare lade det ligge sammen med general og combat!

For at vælge channels højreklikker du igen på tabben og under channels hakker du de channels af du vil have med i loggen (whisper, guild, general, trade ect.).

Håber det var forståeligt! :P

• Addon Spørgsmål :)

Hvordan laver jeg auto-svar på Whispers? :)
    F.esk: hvis jeg ier MC må den godt autosvare I'm @ MC Write later

osv. :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Originally posted by Jaiz
    Addon Spørgsmål :)

Hvordan laver jeg auto-svar på Whispers? :)
    F.esk: hvis jeg ier MC må den godt autosvare I'm @ MC Write later

osv. :)

/dnd I'm in Molten Core. Whisper me later.

Så er du som "Do not disturb". Og hvis folk skriver til dig svarer du automatisk: "Do not disturb: I'm in Molten Core. Whisper me later."