The 4400

  • Hej


    ja så er the 4400 slut for denne gang. Jeg må sige at jeg er blevet meget positiv over serien og ser helt klart frem til sæson 3. Men desværre skal der gå et halvt års tid før vi hører til the 4400 igen...



    nå men hva sys i om serien ??

  • Quote

    Originally posted by Dyzio
    hehe må sige du er gået glip af noget :) men tjah nok bare mig der er vild med serien ?


    ja det var sæson 2 der sluttede med de 3 afsnit i dag...


    Ja jeg/vi er også blevet vilde med serien, det var en sej clifhanger igår, og seføli kommer Jordan Collier tilbage :-)

  • hehe ja selvfølgelig kommer Collier tilbage hehe, og Kyle bliver vel løsladt...


    hmm hva skete der lige for Isabella ? :D tror i hun bliver ond eller god ?


    Maias vision om at krigen lige er starten tegner godt for de kommende afsnit :P

  • Ja, det var sgu nogle gode afsnit! Men troede faktisk der villekomme en slutning :baby: snydt :)) Så glæder mig til de er klar med 2. sæson!

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • ja, hun er da ihvetflad blevet lækker:/ Collier, han nåede jo lige at blive genoplivet af shawn, selvfølgelid:D hehe

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Ja det er en fed nok serie, ingen tvivl. Så den for noget tid siden.
    de skulle begynde at filme til sommer 2006


    skulle de ført begynde at filme til sommer? - troede det var der den kom i US.... øv bøv, så går der vel nærmest et års tid inden vi kan se noget til 3. sæson? :(

  • ja der går et års tid til vi ser sæson 3 medmindre man selv skaffer den på dvd når den kommer i USA...


    ja hun er blevet ret lækker;) tror hun bliver ond...


    men i hvertfald glæder mig til sæson 3 kommer... :)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    skulle de ført begynde at filme til sommer? - troede det var der den kom i US.... øv bøv, så går der vel nærmest et års tid inden vi kan se noget til 3. sæson? :(


    Som John skriver filmer de i starten af 06 og sender til sommer. Det var mig der lige huskede den forkert....

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Som John skriver filmer de i starten af 06 og sender til sommer. Det var mig der lige huskede den forkert....


    phew - tror sq jeg blir nødt til at købe den hjem fra US så.. damn det er en nice serie :cheers: