FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅrk!

  • For helvede....



    Formaterede i forgårs, og har (selvfølgelig) glemt at tage backup af mine Vice City savegames, da de ligger i "docs and settings" mappen. FÅRK i H#"¤%¤#!&%#/ !!!


    X(X(X(X(X(X(


  • Kender det mistede selv alle min savegames til 3-4 spil sidst jeg formaterede, blandt andet til NFS hot pursuit 2 X(


    Havde endda lavet en mappe på d drevet hvor jeg ville ligge alle savegames i.., men det glemte jeg :O

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Hvorfor i alverden ligger man ikke savegames i selve Vice City folderen?


    Hvor indstiller du bare ikke dine ''My Documents'' til at ligge på en anden disk ? Så behøves du ikke bekymre dig om dem hver gang du formaterer ;)

  • Doh!! det er var ik særlig smart.. men det sker for os alle.. har selv gjort det et par gange.. det værste det var dengang jeg kom til at formatere uden jeg havde taget backup af min favorittes folder... fuck jeg blev sur.. det er altså lettere og gennemføre et spil end og huske 50 urls..

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Hvor indstiller du bare ikke dine ''My Documents'' til at ligge på en anden disk ? Så behøves du ikke bekymre dig om dem hver gang du formaterer ;)


    Good call.


    Er gjort, takker :D

  • forstil jer at ens harddisk står af


    en kanon favorits med 50 links eller sådan
    en massse familie billeder taget med digicam
    en masse tekst og billeder til teste
    + en masse setup filer til alle mulige lame programmer jeg nu bruger


    det er fandme DOOOOH .. men det var så ikke selv for skyldt :D


  • Lyder desværre som om du taler af erfaring.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Lyder desværre som om du taler af erfaring.


    jeps .. men sådan er livet .. for fremtiden skal jeg huske backup :)

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Jeg kørte lige 50 ture i taxa i VC.. så gik computeren kold.. :(


    Røvtur... Sådan en episode kostede mig et microsoft keyboard engang :O

  • HEY PLAUGE når jeg trykker på din url til dine bench i pcmark og 3d01 kommer den med:


    The project id is not valid - it is possible that this project has not been published. Please check the URL


    Er jeg den eneste det sker for?


    btw...jeg må være en rigtig mand for jeg græder tit 8)