Siden i onsdags har jeg haft en ping på 600 og tit og ofte 1500ms (15 sekunder ;()
Hva i helvede kommer det af og hvordan slipper jeg af med det igen? Jeg har 2,5mbit her og jeg downloader intet imens...
Det kom første gang i onsdags...
Siden i onsdags har jeg haft en ping på 600 og tit og ofte 1500ms (15 sekunder ;()
Hva i helvede kommer det af og hvordan slipper jeg af med det igen? Jeg har 2,5mbit her og jeg downloader intet imens...
Det kom første gang i onsdags...
Har du TDC? jeg bor i jylland med en 2mbit/512kbit forbindelse og har haft røv høj ping.. det startede sidste Onsdag aften..
Har forwarded spilporten, så må vi se om det virker...
Jeg har ikk tdc nej.. jeg har Arrownet
QuoteOriginally posted by KarGa
Har forwarded spilporten, så må vi se om det virker...
Jeg har ikk tdc nej.. jeg har Arrownet
KarGa det er meget sjovt. Har også Arrownet og har den samme ping i peak tider om aftenen. Jeg er 100% sikker på at det har noget med arrownet at gøre! Ringet til kundeservice 2 gange nu, og har skrevet en mail til deres tech afdeling, nu må vi se hvad de gør ved det!
Og lige for at slå fast så er 1500ms delay på 1.5sek
QuoteOriginally posted by Houdinibabz
KarGa det er meget sjovt. Har også Arrownet og har den samme ping i peak tider om aftenen. Jeg er 100% sikker på at det har noget med arrownet at gøre! Ringet til kundeservice 2 gange nu, og har skrevet en mail til deres tech afdeling, nu må vi se hvad de gør ved det!
Lidt flere detaljer: Jeg er slet ikk påvirket af peaktider.. det er uanset om det er morgen, middag, aften eller nat..
Nå ja for satan
http://en.wikipedia.org/wiki/Milli
Glem det, du får på ingen måde errornet til at få fingeren ud og fixe deres net - en af mine venner har haft problemer med dem i snart 2 år, og de fatter stadig intet.
Du skal være utrolig heldig hvis der sker noget.
Prøv og installere zonealarm og se om der er noget som prøver og gpå nettet fra din computer spyware kan godt gå ind og rive din forbindelse i kælderen Nu når den er kommet så pludselig ku det jo godt tyde lidt derhen af, ihvertfald et forsøg værd....
QuoteOriginally posted by Happy^
Glem det, du får på ingen måde errornet til at få fingeren ud og fixe deres net - en af mine venner har haft problemer med dem i snart 2 år, og de fatter stadig intet.
Du skal være utrolig heldig hvis der sker noget.
Okay.. Har ellers kun haft gode oplevelser med deres kundeservice... Har brugt den 4-5 gange nu
Emailet dem utallige gange og der svarer de meget ofte inden for 1 time og altid brugbart svar - hos mig altså
QuoteOriginally posted by KarGa
Okay.. Har ellers kun haft gode oplevelser med deres kundeservice... Har brugt den 4-5 gange nu
Emailet dem utallige gange og der svarer de meget ofte inden for 1 time og altid brugbart svar - hos mig altså
QuoteOriginally posted by Jaiz
Prøv og installere zonealarm og se om der er noget som prøver og gpå nettet fra din computer spyware kan godt gå ind og rive din forbindelse i kælderenNu når den er kommet så pludselig ku det jo godt tyde lidt derhen af, ihvertfald et forsøg værd....
Har firewall på og jeg har blokering på alt, jeg ikk kender til.. Desuden ka jeg sagtens hente filer fra f.eks. Boomtown med 310/315kb/s
Har selv haft samme problem hvis du du ikke har en software firewall blokere den ikke jo spyware.. firewalls i routere blokere kun direkte port adgang
men hvis du har zonealarm etc. så det nok ikke det der er problemmet