Ping på minimum 600 - tit 1500

• Siden i onsdags har jeg haft en ping på 600 og tit og ofte 1500ms (15 sekunder 8o ;()

Hva i helvede kommer det af og hvordan slipper jeg af med det igen? Jeg har 2,5mbit her og jeg downloader intet imens...
    Det kom første gang i onsdags...

Originally posted by KarGa
    Har forwarded spilporten, så må vi se om det virker...

Jeg har ikk tdc nej.. jeg har Arrownet

KarGa det er meget sjovt. Har også Arrownet og har den samme ping i peak tider om aftenen. Jeg er 100% sikker på at det har noget med arrownet at gøre! Ringet til kundeservice 2 gange nu, og har skrevet en mail til deres tech afdeling, nu må vi se hvad de gør ved det!

Og lige for at slå fast så er 1500ms delay på 1.5sek

Originally posted by Houdinibabz

KarGa det er meget sjovt. Har også Arrownet og har den samme ping i peak tider om aftenen. Jeg er 100% sikker på at det har noget med arrownet at gøre! Ringet til kundeservice 2 gange nu, og har skrevet en mail til deres tech afdeling, nu må vi se hvad de gør ved det!

Lidt flere detaljer: Jeg er slet ikk påvirket af peaktider.. det er uanset om det er morgen, middag, aften eller nat..

Nå ja for satan :))
    http://en.wikipedia.org/wiki/Milli

Glem det, du får på ingen måde errornet til at få fingeren ud og fixe deres net - en af mine venner har haft problemer med dem i snart 2 år, og de fatter stadig intet.

Du skal være utrolig heldig hvis der sker noget.

• Prøv og installere zonealarm og se om der er noget som prøver og gpå nettet fra din computer spyware kan godt gå ind og rive din forbindelse i kælderen :D Nu når den er kommet så pludselig ku det jo godt tyde lidt derhen af, ihvertfald et forsøg værd....

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Originally posted by Happy^

Glem det, du får på ingen måde errornet til at få fingeren ud og fixe deres net - en af mine venner har haft problemer med dem i snart 2 år, og de fatter stadig intet.

Du skal være utrolig heldig hvis der sker noget.

Okay.. Har ellers kun haft gode oplevelser med deres kundeservice... Har brugt den 4-5 gange nu

Emailet dem utallige gange og der svarer de meget ofte inden for 1 time og altid brugbart svar - hos mig altså

Originally posted by KarGa

Okay.. Har ellers kun haft gode oplevelser med deres kundeservice... Har brugt den 4-5 gange nu

Emailet dem utallige gange og der svarer de meget ofte inden for 1 time og altid brugbart svar - hos mig altså

Originally posted by Jaiz
    Prøv og installere zonealarm og se om der er noget som prøver og gpå nettet fra din computer spyware kan godt gå ind og rive din forbindelse i kælderen :D Nu når den er kommet så pludselig ku det jo godt tyde lidt derhen af, ihvertfald et forsøg værd....

Har firewall på og jeg har blokering på alt, jeg ikk kender til.. Desuden ka jeg sagtens hente filer fra f.eks. Boomtown med 310/315kb/s

• Har selv haft samme problem hvis du du ikke har en software firewall blokere den ikke jo spyware.. firewalls i routere blokere kun direkte port adgang

men hvis du har zonealarm etc. så det nok ikke det der er problemmet :/

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU