S:10 stk Opteron 144 box 1379kr pr stk

  • senere kommer der også 144'ere.....men det bliver først efter nytår..lige nu er status 6 tilbage til de 1549.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg vil gerne have en Reserveret til mig også, hvis de kan nå at komme inden nytår, ellers gider jeg ikk ;)


    Shg har igen udsat datoen for deres levering af opteron til den 20.1.06 :boxed:


    Hvordan med betaling? kan man som du siger betale med DK kort nu hvor det er en net butik?


    /Grau

  • ja der kan betales med dankort eller pr efterkrav :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • desværre er det først muligt når de fysisk ankommer jo....men jeg skal nok opdatere det så snart jeg får data...mellem jul og nytår....dem der reserverer først får self først lov at vælge, medmindre man byder over de andre.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • har opdateret i hovedoverskriften:
    de er oprindeligt fra starten af november (direkte fra AMD) , hvilket vidst er der de gode steppings er fra såvidt jeg lige kan regne ud.


    de er nu på vej op igennem tyskland (fandt et lille lager andetsteds)


    de skulle fysisk være i dk på tirsdag eller onsdag...99% sikkert, da postvæsnet er ret pålideligt her :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • måske.....de er kendt for at oc bedre, pga de bruger mindre volt......men de starter jo ikke helt så højt som din 4000+ ....så det er en chance man kan tage eller lade være..som OCer er det svært at lade være :)


    folk begynder at falde fra...kan det passe at det som folk var så hyped over for 14 dage siden ikke har interesse når der skal betales ?.....jaja håber det skifter lidt når steppings kan garanteres.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • send en e-mail til mig hvis i stadig er interesseret ( overgnu@mail.dk )


    NYT: de er nu kommet på lager. Stepping er CAB2E og produktionsuge er 0546 (GPAW), hvis folk springer fra skal jeg have det at vide nu, ellers går vi videre med salget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    send en e-mail til mig hvis i stadig er interesseret ( overgnu@mail.dk )


    NYT: de er nu kommet på lager. Stepping er CAB2E og produktionsuge er 0546 (GPAW), hvis folk springer fra skal jeg have det at vide nu, ellers går vi videre med salget.


    You got mail... :D

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    send en e-mail til mig hvis i stadig er interesseret ( overgnu@mail.dk )


    NYT: de er nu kommet på lager. Stepping er CAB2E og produktionsuge er 0546 (GPAW), hvis folk springer fra skal jeg have det at vide nu, ellers går vi videre med salget.


    Jeg er hoppet fra. Har skrevet en email til butikken og forklaret.
    Ser ud til dårlige tider i økonomien, så må hellere holde lidt igen.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    senere kommer der også 144'ere.....men det bliver først efter nytår..lige nu er status 6 tilbage til de 1549.


    Jeg må nu igen rette på dig. måske passer det ikke helt at skrive det, men nu har diverse internet butikker altså modtaget et par stykker af disse processorer, så der er efterhånden ikke meget i at sælge det til den pris du kræver.

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag


    Jeg må nu igen rette på dig. måske passer det ikke helt at skrive det, men nu har diverse internet butikker altså modtaget et par stykker af disse processorer, så der er efterhånden ikke meget i at sælge det til den pris du kræver.


    du har helt ret...det passer sig slet ikke at skrive sådan noget....dels fordi folk slet ikke køber noget hvis de synes det er for dyrt, og dels fordi det ikke er mig der fastsætter noget som helst.........det er et tilbud som folk kan tage imod eller lade være......ingen ved hvordan den næste sending clocker.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    du har helt ret...det passer sig slet ikke at skrive sådan noget....dels fordi folk slet ikke køber noget hvis de synes det er for dyrt, og dels fordi det ikke er mig der fastsætter noget som helst.........det er et tilbud som folk kan tage imod eller lade være......ingen ved hvordan den næste sending clocker.......


    Du må undskylde jeg bruger denne tråd som jeg gør, og synes også det er fedt at du tager initiativ til det, men er bare bange for du kommer til at sidde med lidt for mange til sidst. De danske leverandører har endnu ikke rigtig modtaget nogle, men flere leverandører i tyskland har modtaget dem og på den måde vil du få problemer, men jeg tager hatten af for dig :D :cheers:

  • jamen har givet din mail videre min ven :) og nej, jeg skal slet ikke have nogen penge...det er udelukkende butikken der har handlet dem hjem der skal det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.