Når jeg har spillet wow i ca 1 times tid eller noget så kommer der sådan en fejl op... noget med at den bruger mere end 48mb slå nogle interface options fra eller sådan noget... hvad skal jeg gøre... skal jeg bare slå nogle interface options fra eller hvad...??
Mærkelig fejl
-
-
For mange addons ja, prøv at skære ned på dem
-
under addons - bare sæt MB grænsen op -> det står oppe til højre
mit mod ligger normalt på omkring de ca 64Mb
-
okay tak..
-
Hvor er det lige præcis henne... jeg bruger ometh mod hvis det er en hjælp...
-
Originally posted by niller
Hvor er det lige præcis henne... jeg bruger ometh mod hvis det er en hjælp...lige når du logger ind fra login siden så kommer du til dine profiler/karakter -> her er der en "Addons" knap nede i venstre hjørne tryk på den og den boks du så får op kan du se dine addons - her inde er der en boks oppe i højre hjørne, denne står vel til en 40-50Mb sæt den eventuelt op til 70Mb og tryk ok, så vælger du din karakter og nyder spillet uden at det går ned
-
Originally posted by dkwolf
lige når du logger ind fra login siden så kommer du til dine profiler/karakter -> her er der en "Addons" knap nede i venstre hjørne tryk på den og den boks du så får op kan du se dine addons - her inde er der en boks oppe i højre hjørne, denne står vel til en 40-50Mb sæt den eventuelt op til 70Mb og tryk ok, så vælger du din karakter og nyder spillet uden at det går ned
okay Tak for det...