24 timer

• Hørte lige at sæson 5 er blevet annonceret fra Fox og premieren på den er 15./16. januar 2006 :clap:

Alt i mens sæson 4 første lige er begyndt at blive reklameret for på tv2 :crazyeyes:

Men til dem der ikk har fået fat i sæson 4 af 24 timer, ka jeg fortælle jer at der venter jer en dag 4, som er helt enormt spændende! De sidste episoder (16-24) er så instense at man er ved at gå til af spænding

Dog var det første mig og en ven blev enige om, at der ikk ville komme en sæson 5 pga. sæson 4 (Vil ikke røbe for meget) men manuskript skriverne har squ formået at gøre det

Har self set traileren til 5eren (Samme sted som jeg fik 4eren fra, så den er ikke tilgængelig på nettet til jer desværre) og jeg er en smule i tvivl, da den starter lidt underligt, men håber squ på den er lige så god som 4eren! :hb:

• Tilhører en af dem der synes de skal stoppe mens legen var god, og have haft 4 solide sæsoner

Men ser da stadig frem til 5'eren ... (og 6'eren) .. Ja, der skulle også komme en sæson 6 ...

Mon i kan se hvorfor jeg tænker de burde stoppe ? De resikere og ødelægge det hele med måske 2 sæsoner af knap så god kvalitet ...

Originally posted by KarGa
    Tænkte på.. Hva skete der med Nina Myers?
    Er hun død eller? For jeg lå igår nat og tænkte på hvem der skulle være bagmanden til sæson 5's start... Nu vil jeg self ikk røbe for meget

Hun døde i 3'eren .. Mener da Jack slog hende ihjel der ..

• Har sku ikke lige forstået det.. har season 4 været på tv 2 eller hvad?? og så 5'eren begynder i usa i midten af januar.?

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

• 24 timer er for fedt, har sæson 1-3 på hylden, og er selv pissesure på TV2 da selv Sveriges TV har sendt hele sæson 4 til ende for længst.

Vil meget hellere se hele serien på dvd i en køre (ja ok, eller måske 2 :p)

Og, ja, jo længere tid der går før TV2 får sig nosset sammen til at sende den, desto længere tid går der før den kommer på DVD. X(

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by Mx Neo
    Har sku ikke lige forstået det.. har season 4 været på tv 2 eller hvad?? og så 5'eren begynder i usa i midten af januar.?

Sæson 4 er for DK hva sæson 5 er for USA - egentlig meget godt ramt tror jeg :P

Sæson 4 er blevet annonceret til at komme på TV2 her i Danmark - ved ikk præcist hvornår, hørte det selv af en ven, der lige havde skimtet reklamen..

Sæson 5 derimod er blevet annonceret til at lande på Fox Networks den 15./16. januar - Dog er det jo kun i USA at Fox er tilgængelig, med mindre man har parabol 8)

Originally posted by ayu
    24 timer er for fedt, har sæson 1-3 på hylden, og er selv pissesure på TV2 da selv Sveriges TV har sendt hele sæson 4 til ende for længst.

Vil meget hellere se hele serien på dvd i en køre (ja ok, eller måske 2 :p)

Og, ja, jo længere tid der går før TV2 får sig nosset sammen til at sende den, desto længere tid går der før den kommer på DVD. X(

Nu er serien jo nok ikke helt billig for dem at købe hjem ;)

Originally posted by KarGa
    Så lige reklamen på en bus idag.. Den 3. januar kl 20:00 på TV2 går det løs med sæson 4

Ku muligvis godt overveje at se dem igen - den er enormt fedt lavet

Yderst overraskende ... En af de bedste i rækken ...

Sad ellers med en flad fornemmelse i starten, men senere hen tog den rigtigt fat om kuglerne :dance:

Originally posted by Macimuz
    Nu er serien jo nok ikke helt billig for dem at købe hjem ;)

Nu er det ikke så meget om den er billig eller ej, men fakta er at den ikke kommer ud på dvd med danske tekster før den har været en tur over landsdækkende tv. Lidt skidt at man skal sidde og vente ét år på når man er fan af serien.

Jeg kunne naturligvis vælge at hive den hjem på R2UK eller R1 istedet, men jeg foretrækker at have den med danske subs, så personer der ikke er så hårde til engelsk også kan være med.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Originally posted by ayu

Nu er det ikke så meget om den er billig eller ej, men fakta er at den ikke kommer ud på dvd med danske tekster før den har været en tur over landsdækkende tv. Lidt skidt at man skal sidde og vente ét år på når man er fan af serien.

Jeg kunne naturligvis vælge at hive den hjem på R2UK eller R1 istedet, men jeg foretrækker at have den med danske subs, så personer der ikke er så hårde til engelsk også kan være med.

Tålmodiged :)