Dansk Manual

• HVis du køber kameraet fra en tysk butik kan du meget vel skulle give 100-200kr for en dansk manual. Er det fra en dansk butik så skal der efter loven være en med.

Du kan evt. hente manualen på nettet som pdf så er du fri for at købe en :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja men kameraret er hos en dansk forhandler (Faktisk den samme) Kan det virkelig passe han må tage ekstra for det? Jeg har jo krav på en nordisk.

Og ellers får jeg en tysk manual.

Originally posted by origin
    du skal ha en dansk manual med, hvis firmaet ligger i danmark, de kan ik bare smide en tysk med :boxed:

Okay, skal jeg nok ringe og sige, har du ikke link til en lov jeg kan sende med i mail?! :))

Originally posted by HuleFanden

Okay, skal jeg nok ringe og sige, har du ikke link til en lov jeg kan sende med i mail?! :))

det har jeg desværre ik, men det siger sig selv gør det ik? ved digital4u.dk kan du selv bestemme.. men dem med dansk manual koster mest O.o lidt mærkeligt

• Nu ved jeg ikke lige hvilken shop der er tale om men tjek lige at den er dansk en ekstra gang. Der findes sider hvor alt står på dansk og du kan betale med DK men hvor firmaet er registreret i tyskland lige på den anden side af grænsen.

Originally posted by _WHAT_
    Nu ved jeg ikke lige hvilken shop der er tale om men tjek lige at den er dansk en ekstra gang. Der findes sider hvor alt står på dansk og du kan betale med DK men hvor firmaet er registreret i tyskland lige på den anden side af grænsen.

Jeg har kigget på de billigeste, men kan intet finde.. Selvnår jeg går ind på shoppen.

Nu ved jeg ikke lige hvilken shop der er tale om men tjek lige at den er dansk en ekstra gang. Der findes sider hvor alt står på dansk og du kan betale med DK men hvor firmaet er registreret i tyskland lige på den anden side af grænsen.

det er nemlig problemet med digital4u .. den ligger i flensborg.. eller rettere sagt lige over for fleggard ved padborg grænse :boxed:

• Ja og det er der jo så en grund til :) Men hva hvis man vil have tingene billigt må man leve med sådan nogle ting. Jeg vil da sige kan jeg spare omkring 2k på obtik eller kamera hvilket ikke er noget problem med det udstyr jeg bruger så kan jeg godt leve med en pdf eller at give en 100 las for en manual :)

HVis du køber kameraet fra en tysk butik kan du meget vel skulle give 100-200kr for en dansk manual. Er det fra en dansk butik så skal der efter loven være en med.

Du kan evt. hente manualen på nettet som pdf så er du fri for at købe en :)

Ahh bare nordisk ikk :D