Hva plejer man at kan få for 20stk linnen cloth... jeg satte mine 20 på auktion i ironforge og jeg fik 25 silver... er det fint nok eller tror i godt jeg kan få mig sneget op på 30-40 stykker eller hvad...
Linen cloth
-
-
Kommer an på serveren... tjek de hvad de andre sælger for, og smid det 2-5 sølv under.
-
Nej, tag altid overpris, hvis det bliver solgt hurtigt. Aldrig sænk prisen, fordi så gør alle andre det også. Og på den måde stiger priserne
Vi er gode til at holde vores 20 runecloth på 2 g fast på min server. Nogle gange ryger den over 2 g.
-
Originally posted by Problack Dragon
Nej, tag altid overpris, hvis det bliver solgt hurtigt. Aldrig sænk prisen, fordi så gør alle andre det også. Og på den måde stiger priserneVi er gode til at holde vores 20 runecloth på 2 g fast på min server. Nogle gange ryger den over 2 g.
Nemlig. Det er sådan økonomien crasher på en server.
Alt ryger ned i pris og ingen kan tjene nogen penge. -
Lad vær med at tænk på om det er lidt for dyrt.
Hvis du stod og manglede 2 Essences of Water, og den ene kostede 5 g og den anden 7 g, ville du skuda købe dem begge
-
Originally posted by Problack Dragon
Lad vær med at tænk på om det er lidt for dyrt.Hvis du stod og manglede 2 Essences of Water, og den ene kostede 5 g og den anden 7 g, ville du skuda købe dem begge
ja, men ville du så købe de 2 essence hvis alle andre var på 2-3g?
så man skal passe på med at sætte sit for dyrt