nogen der er Seriøst god til er tegne ?

• sorry hvis den ikke lige hørte til under Foto og Grafik :)

Men er her en der er God til at Tegne her ?
    skal lige en god tegne hånd til et lille billede / logo jeg ville have til min side :p

enten god til at tegne i hånden eller extremt god til at fri tegne i photoshop eller noget :)

post / PM / msn: denully@gmail.com hvis du mener du kan hjælpe mig.

• Som til mange andre skriv herinde hvad det drejer sig om så kan folk meget bedre prøve at danne sig et overblik om det er noget de kan klare.

Hvis du skriver hvad du vil have kan det også være du for nogle forslag her som kan være med til at ende ud i det rigtige resultat. Så kom med noget meget mere præcis info omkring hvad du står og mangler.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• jo men skriver jeg det hele her og 40 andre syntes det er fedt og nupper det så er der jo ligesom ikke meget fedt ved at have det vel ;)

hvis der er en der ved de er god til at tegne i hånden vil de også let kunne lave det her.
    desuden er det også svært at forklare med ord :)

Originally posted by denully
    jo men skriver jeg det hele her og 40 andre syntes det er fedt og nupper det så er der jo ligesom ikke meget fedt ved at have det vel ;)

hvis der er en der ved de er god til at tegne i hånden vil de også let kunne lave det her.
    desuden er det også svært at forklare med ord :)

jeg kan godt lave dig det hamster du vil have.. siger ikke det ikke bliver grimt..