Tips til NFSMW

• Så har jeg lige fået NFSMW ind ad døren og skal til at i gang med det...

Nogle af jer er jo allerede i fuld gang. Så jeg ville lige høre om i har noge gode råd og tips til spillet...

EDIT: Er startet med en lille Fiat Punto.

• Jeg kan da ihvertfald afsløre at (jeg synes) disse biler kører fortrineligt:

Clio
    Lancer
    Cayman
    Elise (ISÆR!)
    Carrera GT

Og Fiat Punto er ganske udemærket at starte med ;)

• Ja, det ville IMO være en god ide at planlægge hvilker biler du regner med at køre i, og så kun forsøge at få pinkslips til dem. (Du kan se dem alle inde i bil-shoppen). På den måde kan du få de fleste unikke dele samlet sammen til din sidste bil, og så bliver den ret grum!

Desuden så sørg for kun at smide unikke dele i din sidste bil, så bliver den mere vildo end ever before! :)

Startede med Cobalt'en, kører nu Cayman S, og ved endnu ikke om jeg skal tage Mclaren'en eller om jeg skal vælge Ford GT eller Carrera GT.

Originally posted by AtoM!C
    Ja, det ville IMO være en god ide at planlægge hvilker biler du regner med at køre i, og så kun forsøge at få pinkslips til dem. (Du kan se dem alle inde i bil-shoppen). På den måde kan du få de fleste unikke dele samlet sammen til din sidste bil, og så bliver den ret grum!

Desuden så sørg for kun at smide unikke dele i din sidste bil, så bliver den mere vildo end ever before! :)

Startede med Cobalt'en, kører nu Cayman S, og ved endnu ikke om jeg skal tage Mclaren'en eller om jeg skal vælge Ford GT eller Carrera GT.

Ta og prøv dem ude i "my cars", min erfaring var at mclaren og ford GT ikke vær nær så gode som Carrera GT...

• Er ikke kommet særlig langt endnu. Har lige vundet over nr. 14 på listen.

De ydelse ikoner jeg vinder. Hvis jeg bruger dem på min lille fiat punto kan jeg så flytte dem over på de andre biler på et senere tidspunkt??

Når man vil sælge en bil kan man så ikke sælge dele først??? Også sælge bilen??? Hvor og hvordan gør jeg dette???

Originally posted by recruit
    Er ikke kommet særlig langt endnu. Har lige vundet over nr. 14 på listen.

De ydelse ikoner jeg vinder. Hvis jeg bruger dem på min lille fiat punto kan jeg så flytte dem over på de andre biler på et senere tidspunkt??

Nej det kan du ikke, men unique upgrades giver slet ikke så meget som i Underground, så det er ikke det store tab. ;)

Når man vil sælge en bil kan man så ikke sælge dele først??? Også sælge bilen??? Hvor og hvordan gør jeg dette???

Jeg ville ønske man kunne, men desværre nej... Sælger du en bil du selv har bygget, vil du tabe enorme mængder penge på den - men sælger du en du har vundet med en pink slip, er det jo kroner ned i lommen. Det er jo et bilspil - og ikke en bilsælger emulator. :roller: :P :))

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

• audi tt kan tunes op i ekstrem grad....men er sværere at styre pga den ikke står så godt fast som mitsubitshi evo.....ellers er porsche nogle herlige biler at køre...selvom mit hjerte siger lambo :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Mit hjerte sagde 911 Turbo S med det samme, og gudskelov viser den sig at være den ultimative Police Chase bil i spillet. ;)

Lamboerne har kun 2 fejl. De føles tunge som en færge at svine rundt i, og de står ik en skid fast fra stilstand. Udover det, kører de faktisk udemærket.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

Rettet en gang, sidst af Sajmon ().