Egentligt ærgerligt med none animated sigs på tweak

• Jooo, den er faktisk ikke værst :)

Flot lavet :boxing:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Jeg synes det er helt fint, som det er nu. Det ka' ende i det rene flimmer for øjnene, med alt det bevægelse. Sådan noget virker distraherende i længden. Og hvad så med alle de hidsige animationer ? 8o
    Nope - la' os beholde det, som det er nu !

Originally posted by Bentzin
    Jeg synes det er helt fint, som det er nu. Det ka' ende i det rene flimmer for øjnene, med alt det bevægelse. Sådan noget virker distraherende i længden. Og hvad så med alle de hidsige animationer ? 8o

ENIG
    min overskrift var bare for at få opmærksomhed omkrig min thred... tror jeg

• Jeg har set sigs, som er så flimrende og "av mine øjne", at jeg ikke synes at det hører til her, men ellers de bløde overgange i din sig er rigtig gode.

men man kunne da lave en trial periodemed anim. sigs

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by GrillRotten

Det er da vel stadig frivilligt om man vil det ikke ?

Ja det er jo netop det vi har haft snakken om !

Men jeg må vende tilbage når jeg har klare retningslinier for hvordan vi får det til at køre

Originally posted by Aerial
    Ja det er jo netop det vi har haft snakken om !

Men jeg må vende tilbage når jeg har klare retningslinier for hvordan vi får det til at køre

Tror vi snakker lidt forbi hinanden. Mente om det var på tale at ens SIG skulle ligge i SIG-sticky' en ... Eller om man stadig godt må linke til den ligesom jeg fx. gør. Altså selve billedet i ens signatur.

Ud over det, så ville det vel ikke være passende for tråd-ejeren at smide den animation i SIG-sticky' en da den jo ikke overholder kravne for SIGs. Ved han jo også godt, så denne tråd er jo mere end "se her, klap mig på skulderen".

Ud over det, så ser den da meget fiks ud den lille GIF.

Originally posted by GrillRotten

Ud over det, så ville det vel ikke være passende for tråd-ejeren at smide den animation i SIG-sticky' en da den jo ikke overholder kravne for SIGs. Ved han jo også godt, så denne tråd er jo mere end "se her, klap mig på skulderen".

Ud over det, så ser den da meget fiks ud den lille GIF.

ah ok kan jeg godt se. - ja sådan en som denne animerede har jeg personligt intet imod, men vi ved også begge hvordan det ville gå i hat og briller på rekordtid ;)

ah ok kan jeg godt se. - ja sådan en som denne animerede har jeg personligt intet imod, men vi ved også begge hvordan det ville gå i hat og briller på rekordtid ;)

Hm, så du tror folk ville blive træt af at se på denne her hvis vi fik lov til at have animations-SIGs ?

[Blocked Image: http://www.chatprofiler.dk/chatbreak/animationer/dyr/pingvin/004.gif]

... Hmm ... Ja, har du jo nok ret i... ;)

Ham her er nu ellers meget cool 8)

[Blocked Image: http://www.chatprofiler.dk/chatbreak/animationer/dyr/pingvin/008.gif]

• ha ha - ja den øverste er ganske belastende , men den nederste er skam fed nok ;) :))

ha ha - ja den øverste er ganske belastende , men den nederste er skam fed nok ;) :))

hehe nemlig ;)

PS. Er min nye avatar lovlig ? ... kom til at tænke på det da der jo ikke er lukket for GIFs når man vil lave en custom avatar ... ;)

... og der står jo heller ikke noget om animeret avatars på avatar-siden.

Jeg synes det er helt fint, som det er nu. Det ka' ende i det rene flimmer for øjnene, med alt det bevægelse. Sådan noget virker distraherende i længden. Og hvad så med alle de hidsige animationer ? 8o

Det er dit animerede avatar da også :)

Fatter ikke hvorfor vi ikke må have animerede sigs når vi godt må have animerede avatars? :)

edit:

Kunne være max nice, hvis vi måtte lave flash signaturer xD

• Enig. Enten eller.
    At sige at animerede signaturer er belastende og animere avatars er ok er 100% hykleri. Samme gælder animerede smilies.

Er personligt bedøvende ligeglad med om vi må have animerede billeder generelt på siden eller ej. Men man må jo tage et standpunkt. Animeret eller ej. Og det gælder sku alle billeder på siden.

• jeg kunne dog også godt tænke mig at se at vi måtte bruge animerede signaturer.. MEN!!! der skulle være en grænse til hvor belastende sådan en må være.. for sådan en som Grill linker til er da godt nok til at få spat af..

men en dejlig rolig animeret signatur gør ingen ondt..

• Hvis jeg læser et større indlæg, hvor brugeren har enten en animeret sig eller avatar, så tøver jeg bestemt ikk med at trykke på Esc :) Så stopper alle de irriterende bevægelser, der napper fokus fra teksten

Originally posted by Torque

Enig. Enten eller.
    At sige at animerede signaturer er belastende og animere avatars er ok er 100% hykleri. Samme gælder animerede smilies.

Er personligt bedøvende ligeglad med om vi må have animerede billeder generelt på siden eller ej. Men man må jo tage et standpunkt. Animeret eller ej. Og det gælder sku alle billeder på siden.

Nu er det heldigvis ikke dig, der bestemmer hvilket standpunkt folk skal ta' ! [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/super/146.gif]
    Kan ikke se der er noget problem, hvis man overholder de regler der er.

Du skriver du personligt er bedøvende ligeglad ! Hvad skal så en tåbelig bemærkning om, at folk er hyklere, til for ? [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/humor/46.gif]
    Moral er godt - men dobbeltmoral er er altså ikke dobbelt så godt. :roller:

Nu er det heldigvis ikke dig, der bestemmer hvilket standpunkt folk skal ta' ! [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/super/146.gif]
    Kan ikke se der er noget problem, hvis man overholder de regler der er.

Du skriver du personligt er bedøvende ligeglad ! Hvad skal så en tåbelig bemærkning om, at folk er hyklere, til for ? [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/humor/46.gif]
    Moral er godt - men dobbeltmoral er er altså ikke dobbelt så godt. :roller:

Dit er jo også dobbelt moral :ohmy: !

Du har animeret avatar, men er stærkt i mod animerede signaturer - det er det jeg kalder for dobbelt moralsk. :))

Men en lille rolig sne-effekt og et par blinkende pærer hist og pist kunne jo se godt ud i en signatur som min. :) - og ved at lave det i flash ville det ikke fylde særlig meget.