Er begyndt at lege med tanken om at lave et par film om mine bedrifter (eller mangel på samme :$) i WoW, så jeg vil lige høre om der er nogen der kender et godt program til at redigere dem i. Det skal helst være nemt og overskueligt og så skal der være mulighed for at lgge musik ind på filmen
Film redigering
-
-
Windows Movie Maker, du kan lave alt, sætte musik ind og det hele. Og et 10 årigt barn kan finde ud af at bruge det.
-
Adobe Premiere og Adobe After Effects
-
Fatter virkelig bjælde af Windows Movie Maker
Har optaget et klip med Fraps.. hva så?
-
Klik på About i værktøjslinien og klik på Help, Getting Started eller Tutorials ... Hvad det nu end lige hedder
Det vil spare dig for så meget tid, i forhold til at spørge her.
Hvis du er kendt i Adobes programmer, vil jeg anbefale Premiere, selvom det er mere avanceret. Jeg fandt nogenlunde hurtigt ud af Premiere ved hjælp af Help og diverse tutorials. Da jeg så ville lege lidt med Movie Maker fattede jeg også klejne af det...
-
Jeg sidder og fifler lidt med fraps, og ved ikke helt hvilke settings jeg skal bruge. skal jeg recorde med 25fps eller 60fps? og skal jeg vælge half-size eller full-size. når i svarer på dette skal i lige tænke på at det gerne skal kunne lægges ud på nettet og downloades over en rimelig hurtig periode. På forhånd tak, og sorry at jeg spørger i den her tråd, gad bare ikke til at lave en selv, og det her har jo også med film redigering at gøre.
-
Originally posted by Mindlink
Jeg sidder og fifler lidt med fraps, og ved ikke helt hvilke settings jeg skal bruge. skal jeg recorde med 25fps eller 60fps? og skal jeg vælge half-size eller full-size. når i svarer på dette skal i lige tænke på at det gerne skal kunne lægges ud på nettet og downloades over en rimelig hurtig periode. På forhånd tak, og sorry at jeg spørger i den her tråd, gad bare ikke til at lave en selv, og det her har jo også med film redigering at gøre.Du kan sagtens recorde omkring de 50 fps du kan altid lave det om til avi så det fylder mindre 25 er næsten for lidt
-
Har i købt jeres fraps? Gætter dog på det cracks..