Nå, jamen nu er Xboxen udkommet i Dk. Hvordan ser det ud - nogen der har købt? Hvordan er jeres oplevelse med dem - er de lækre? Fortæl fortæl

Xbox 360
-
-
Så den nede i Fona i dag. Spooky nok var alle samlet omkring PSP og PS2, ikke en kiggede eller spillede på den ellers fine og store stand med 360.
Men jeg må nu også sige at det spil de demonstrerede ikke virkede særlig overbevisende mht. grafik. Jeg tror det var The Lord of the Rings, er dog langt fra sikker...
-
Har spillet er par af spillende og de ser rigtig godt ud og det virker som om Boxen er rigtig godt skruet sammen. Men jeg vil dog anbefale et LCD TV da spillende vinder meget ved højere opløsning.
-
Snakkede lige med en kammerat der bestyrer en Game butik.. han sagde at han havde modtaget meget få pakker.. og at der næsten ikke var solgt nogen. Der var midnatsåbent og der blev solgt een!
-
DTU og microsoft havde Realease party idag, overvejer lidt at komme med nogle billeder derfra, vinderen af en konkurrence vandt en Xbox360
-
Ja, det må have meget at sige med opløsningen, og jeg tror der er mange som afholder sig fra at købe 360éren fordi de kun har alm. fjernsyn. Det kommer nok til at se lidt anderledes ud når PS3 kommer - til den tid findes der nok flest HD skærme...
-
Syns generelt at man hører lidt blandet om den X360 der.. Var sikker på at jeg skulle have en, men er ikke så sikker længere..
Bevares, den er nice.. Meeen..