Mine billeder

  • Hej... jeg ville bare høre hvad jer der ude syntes om mine billeder


    de er taget med olympus sp-500 UZ og en masse foto udstyr efter det er de blevet gjordt sorthvid og fået noget blur og bagefter er det "rigtige" billede lagt under... der er også billeder der er lavet anderledes... Jeg vil gerne høre jeres mening.... Mvh Ole P. Bach


    Øje 1
    Øje 2
    Øje 3
    Øje 4
    Øje 5
    Øje 6


    Wall 1
    Wall 2


    Rose 1
    Rose 2


    8 Ball


    Venedi
    Damaged
    Rivercity


    Confused


    Håber i kan lide det... Mvh. Ole P. Bach

    Your pony died because it wasn't pretty enough

    Rettet en gang, sidst af DoDo ().

  • Hmmm nu hvor billederne fokusere på øjet, synes jeg godt du kunne gøre lidt mere ud af hvad de reflekterer og farverne i photoshop, ellers bliver det lidt kedeligt at se på, og så lagde jeg lige mærke til at man kunne se fotografen i det første øje :))


    Og til den første Rose synes jeg at du skal lave farven noet mere rød, kan lige prøve lave noen forslag lidt senere...

  • Grunden til jeg ikke rigtig siger så meget er fordi de ligger ved devine det er skod og laaaangsomt som fanden og virker ikke halvdelen af gangene.


    Vil så sige at det enith har smidt er overdone det bliver for meget og er ikke så godt imo.


    De orginal billeder syntes jeg dog også er lidt døde... du skal tættere på og have flere detaljer med. Ved ikke hvad du skyder med ikke sikkert du har muligheden jo :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by DoDo
    Hmm... er der ikke nogle der gider kommmentere dem?


    Det kan ja da godt, men det er ikke særlige rosende ord. Men hver har sin måde, at se tingene på !
    Jeg synes de er jævnt kedelige:

    "Øjnene" er imo triste, kolde og uden noget "liv".


    "Vægbillederne" og "roserne" ditto.


    Poolkuglen har jeg svært ved at se motivet i og synes, det at du har gjort den grumset virker forkert.


    Venedig billedet hælder til venstre og er en smule uskarpt. Men ellers okay.


    Den ødelagte mur - tja - for mørk og ikke lige noget der fænger mig.


    Det sidste er alt for mørkt.


    Det var så de hårde ord her fra. ;) Med fare for, at visse brugere herinde fra - himler op ift. mine synspunkter. Ikke mindet på dig, men de ved godt selv hvem det er. :$