CounterStrike Commands

  • Som, i også kan se på mit navn :)) ER jeg er n00b til CS.. ville lige spørge om nogen har nogle "gode" commands til CS. så engagn en hvor hp og ammo forsvandt og chancen for at ramme bedre blev bedre... Nogen har har noget lign. ?


    Og hvad der det der med "Matrix Hoppen" noget med 2 skud fra en "gun" og skift til C4 og hoppe eller noget i den stil? :rolleyes:


    MEN NOGLE "GODE" / "SJOVE" / "SKÆVE" commands?

  • For det første, så vil de commands blive betragtet som "cheat" i de lidt mere prof. kredse, bla. i cups og lign. men prøv at host din egen server og skriv sv_gravity 1 i console, så skal du nok få dit livs flyvetur.. eller hvad med sv_airaccelerate -15 ?


    Ninja-Hoppet kan du lave ved at skyde et skud, reload, skifte om til C4, hop.. alt det skal du gøre HURTIGT lige efter hinaden så hopper man og spreder armende ud til siden.. dog kan du ikke selv se det, kun dine modstandere men det er sindsygt sjovt at se deres reaktioner :D

  • du kan finde script til matrix hoppet hvor det er blevet binded til en knap ;)


    det er sygt sjovt at lave på en n00b server :] nogen gange tror de det er cheat :P

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"

  • Quote

    Originally posted by MrKenny
    du kan finde script til matrix hoppet hvor det er blevet binded til en knap ;)


    det er sygt sjovt at lave på en n00b server :] nogen gange tror de det er cheat :P


    Matrix hoppet.. ? hva er det ?
    Foresten ---> http://www.cheat-network.net <---- HACKS !
    Jeg synes fandme det er over sjovt at hacke, modstanderne fatter bare keine når man kommer løbende med 120km/timen ! hehe, det er jo bare et spil ;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Hmm.. Det ødelægger nu spillet for andre..


    Men det er nu ubeskriveligt sjovt at finde en svensk server uden anti tjiiiit, og så bruge speedhack.. Samtidig skal du så råbe Jevla Svenska ind i mic'en så høj du kan..


    Det kan sku nok være man bliver banned hurtigt :D

  • Quote

    Originally posted by MrKenny
    du kan finde script til matrix hoppet hvor det er blevet binded til en knap ;)


    det er sygt sjovt at lave på en n00b server :] nogen gange tror de det er cheat :P


    Hvor kunne man finde matrix hoppet henne????


    Og hva er speedhack?

  • Quote

    Originally posted by cla


    Hvor kunne man finde matrix hoppet henne????


    Og hva er speedhack?

    Prøv at søg på google kan ikke lige huske det på dette tidspunkt...

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"

  • Quote

    Originally posted by MrKenny
    quote] Prøv at søg på google kan ikke lige huske det på dette tidspunkt...


    Hva ska jeg søge efter? Det gir ikk noget at skrive matrix hoppet jo...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Bare lad være med at snyde.. eller spil noget andet..


    Er fuldstændig enig, sys det er vildt grimt når nogen snyder sig igennem spil!!! men man er vel nysgerrig ;)

  • Kan ikke tåle cheatere!


    Det er fandme spild af folks tid at cheate, samtidig er det dybt åbenlyst.


    Når man har gang i en god gang CS på aztec, og pludselig kommer hackeraben på, drøner rundt med 120 km/t og laver 99% face på 20 km afstand med sin mp5/mac10/tmp i fuldt firspring...


    At tabe fordi man er dårligere end sin modstander er ikke noget problem, men at tabe til en cheater, det er bare spild af tid.


    Ligeså fladt som når sportsfolk doper! Alle cheatere havner i helvede! (håber jeg da! 8) )