Nåhhhh  ????????????
  ????????????

Hjemmeside hjælp!
- 

- 
			QuoteOriginally posted by bentzin 
 Burde vist være skrevet i et andet forum - da dette handler om hardware og overclocking - ik' nej din spasser!! det hander om hp=software!  så det er i det rigtige forum nar! 
- 
			Gir sq snuffi ret.. hvordan kan man råbe med tekst? ska jeg stille mig op og skrige ned i tastaturet indtil knapperne trykker sig ned ?! 
- 
			QuoteOriginally posted by learner nej din spasser!! det hander om hp=software!  så det er i det rigtige forum nar! 
 Spar os for dine perfide udtryk  
 Ved ikke rigtigt - hvem der er hvad 
 Prøv at læse nogle af de tidligere indlæg i denne tråd. Så ka' det være du får røde ører - min lille ven     Denne tråd startede i HW & OC. Det er der også andre der har fundet ud af. Denne tråd startede i HW & OC. Det er der også andre der har fundet ud af.
 NB! Husk nu at tale pænt.
- 
			QuoteOriginally posted by Aerial 
 Holder mig til at kode det selv i Html Og så en omgang smartftp (freeware) til at uploade sitet. Ok ,tilbage til hp snakken  Er lidt nOOb til det her  , hvor skal jeg skrive disse oplysninger: , hvor skal jeg skrive disse oplysninger:Hostnavn: ftp.dit-domæne.dk 
 Brugernavn: se din e-mail
 Password: se din e-mailSkal de bare skrives oppe i toolbaren eller er der mere end det der skal gøres? PS: Det skal liges siges at jeg bruger smartftp... 
- 
			QuoteOriginally posted by OriGiN 
 Gir sq snuffi ret.. hvordan kan man råbe med tekst? ska jeg stille mig op og skrige ned i tastaturet indtil knapperne trykker sig ned ?!Er i helt nye el. ved i ikke så meget om hvordan man te'r sig i forskellige forums og chat. Når man skriver med stort så betyder det at man råber. Sådan er det bare. Hvorfor ved jeg ikke. 
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by cla Ok ,tilbage til hp snakken  Er lidt nOOb til det her  , hvor skal jeg skrive disse oplysninger: , hvor skal jeg skrive disse oplysninger:Hostnavn: ftp.dit-domæne.dk 
 Brugernavn: se din e-mail
 Password: se din e-mailSkal de bare skrives oppe i toolbaren eller er der mere end det der skal gøres? PS: Det skal liges siges at jeg bruger smartftp... i smartfpt skriver du blot "dit-domæne navn".dk 
 Dvs f.eks oc-central.dk
 Brugernavnet skriver du under login (det har du fået igenem en mail.
 og password giver sig selv!
- 
			Quote[i]Originally posted by Tobias | Oc-central.dkquote] i smartfpt skriver du blot "dit-domæne navn".dk 
 Dvs f.eks oc-central.dk
 Brugernavnet skriver du under login (det har du fået igenem en mail.
 og password giver sig selv!Ok takker  
- 
			Har lige brug for lidt hjælp igen.... Prøv at tryk her: http://www.try-this.dk/ Det der står på siden betyder det at jeg kan begynde at uploade min hp? 
- 
			QuoteOriginally posted by cla 
 Har lige brug for lidt hjælp igen....Prøv at tryk her: http://www.try-this.dk/ Det der står på siden betyder det at jeg kan begynde at uploade min hp? Det er fordi din "index-fil" ikke er tilstede eller ligger forkert...   
- 
			QuoteOriginally posted by WizZarD 
 Det er fordi din "index-fil" ikke er tilstede eller ligger forkert...  Hvor skal den ligge? Synes jeg så et sted der stod at den skulle ligge i "mappen www" men hva er det for en mappe og hvor ligger den? 
- 
			QuoteOriginally posted by cla Hvor skal den ligge? Synes jeg så et sted der stod at den skulle ligge i "mappen www" men hva er det for en mappe og hvor ligger den? Ja nu er jeg selv totalt på bar bund omkring HP'er - i hvert fald når den ikke ligger på Webbyen - MEN - jeg bruger nu Web10 og når jeg logger på der er der en www mappe - der skal din index-fil (forside) ligge. Den fil der bliver vist nu er en standard "forside" som automatisk bliver vist - indtil du selv laver en forside. Du kan finde den under din www mappe - og du kan f.eks. sagtens ændre indhold - så der står noget med at du arbejder på sagen eller what ever.....   Btw.: Du er ikke den eneste HP-noob så spørg endelig løs - så kan det være jeg oz får nogle svar..     
- 
 Ja nu er jeg selv totalt på bar bund omkring HP'er - i hvert fald når den ikke ligger på Webbyen - MEN - jeg bruger nu Web10 og når jeg logger på der er der en www mappe - der skal din index-fil (forside) ligge. Den fil der bliver vist nu er en standard "forside" som automatisk bliver vist - indtil du selv laver en forside. Du kan finde den under din www mappe - og du kan f.eks. sagtens ændre indhold - så der står noget med at du arbejder på sagen eller what ever.....  Btw.: Du er ikke den eneste HP-noob så spørg endelig løs - så kan det være jeg oz får nogle svar..     Jeg bruger starthotel, det ligner rigti meget... 
 Hvor logger du på henne for at få den mappe frem?
- 
			QuoteOriginally posted by bentzin Er i helt nye el. ved i ikke så meget om hvordan man te'r sig i forskellige forums og chat. Når man skriver med stort så betyder det at man råber. Sådan er det bare. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg er ikke ny i forummet? 
 Kan godt være du ser det som at råbe, men det gør vi andre altså ikke !
- 
			"Jeg er ikke ny i forummet? 
 Kan godt være du ser det som at råbe, men det gør vi andre altså ikke !"JO VI GØR...... 
- 
			QuoteJeg bruger starthotel, det ligner rigti meget... 
 Hvor logger du på henne for at få den mappe frem?Jeg har fået brugernavn og PW af Web10 til den administrative del - det burde du også have fået af starthotel.dk   
- 
			QuoteOriginally posted by WizZarD Jeg har fået brugernavn og PW af Web10 til den administrative del - det burde du også have fået af starthotel.dk   Jep det har jeg os men kan bare ikke lige gennemskue hvor jeg skal logge på for at se den der mappe... Jeg kan logge på noget der hedder webhotel admin, der er to faneblade: oversigt og MYSQL.... Hvad er MySqL? 
 EDIT: Bruges MySqL kun hvis man flytter fra en udbyder til en anden?
- 
			QuoteJep det har jeg os men kan bare ikke lige gennemskue hvor jeg skal logge på for at se den der mappe... Jeg kan logge på noget der hedder webhotel admin, der er to faneblade: oversigt og MYSQL.... Hvad er MySqL? 
 EDIT: Bruges MySqL kun hvis man flytter fra en udbyder til en anden?Du skal IKKE på via starthotel.dk - jeg logger f.eks. på min admin. del via http://wizzard.dk/xxxxx - det er der jeg skal bruge mit brugernavn og PW... MySql - er noget database ting - og har ikke noget med flytning at gøre - det er hvis du skal udnytte alle de features som du har - f.eks. forum og gæstebog og den slags - (eller noget i den dur)......   Btw.: Hvis du har ICQ - så fang mig der - så kan jeg se om jeg kan guide dig - så "meget" jeg nu kan pt. - eller send en PM.....   
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by WizZarD Du skal IKKE på via starthotel.dk - jeg logger f.eks. på min admin. del via http://wizzard.dk/xxxxx - det er der jeg skal bruge mit brugernavn og PW... MySql - er noget database ting - og har ikke noget med flytning at gøre - det er hvis du skal udnytte alle de features som du har - f.eks. forum og gæstebog og den slags - (eller noget i den dur)......   Btw.: Hvis du har ICQ - så fang mig der - så kan jeg se om jeg kan guide dig - så "meget" jeg nu kan pt. - eller send en PM.....   Ok prøver lige ICQ så ved ikk om jeg ka finde ud af det  har aldrig haft det før.... har aldrig haft det før....
- 
 "Jeg er ikke ny i forummet?
 Kan godt være du ser det som at råbe, men det gør vi andre altså ikke !"JO VI GØR...... K