Steam har lukket 20.000 Steamaccounts!

• Steam har lukket 20.000 Steamaccounts!

http://games.slashdot.org/game…232.shtml?tid=204&tid=172
    An anonymous reader writes "Valve have disabled 20,000 steam user accounts belonging to users who have been caught using a pirated version of the game, or have attempted to use a cdkey to bypass the securom protection found on the retail version of the game. The Steam Forums have been swamped with people now claiming they are unable to play, many claiming they have had their accounts disabled for no reason. A Valve spokesman says, 'The number of people who actually had bought HL2 and used the CD key cheat was VERY small. VERY small. Most people just tried to rip off the game and not bother buying it.'" People are discovering that when you buy any product that is subject to "activation", you haven't really bought anything.

Tror jeg er blevet en af dem. Det eneste uforstående, er at jeg netop ikke har gjort noget.

Håber ikke at de har gjort så jeg ikke kan registrere mit HL2 igen!

Edit: Supplerer lige med et link til Steam: http://support.steampowered.co…2U9Mg**&p_li=&p_topview=1

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet 2 gange, sidst af Slammand ().

• jeg er heldigvis ikke en af dem .. men ret skod når man har købt spillet og så man bliver slettet så man ikke kan komme ind igen :/

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

• Jeg har ikke på noget tidspunkt forsøgt at snyde med Steam, derfor er jeg totalt uforstående over for mit problem.
    Mig og min bror har hver sin CD-key til hhv. HL og HL2.

Og sidst men ikke mindst gør steam's FAQ det ikke nemmere at genaktivere ens bruger, da de omtaler et link, som ikke findes på siden!?!??!

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

• prøv at create en ny bruger .. opret dig en extra e-mail

intast cd key osv ..
    prøv det :)

men der står også efter mit elendige eng .. det var en server fra steam der crashede sammen :P

kan jo ske for os alle det brænder sammen.

men ellers er det jo ikke nemt for er det 20.000 bruger der er blevet slettet.. og man sender en mail osv går steam jo kold ... de får nok en 10.000 - 30.000 mails pr. dag i forevejen ;)

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by AnDeN_DK
    Mit fungerer da heldigvis endnu.. Men hvad er problemet? Kan du ikke logge på Steam eller hva?

Et billede forklarer bedst.
    Password er irrelevant for resultatet. Hvis jeg prøver at få password til min bruger fra Steam gennem email, skriver den også at brugeren er disabled.

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Ja derfor at jeg synes Steam sux , og derfor aldrig vil købe et spil som de har med at gøre , hvis de vil , som her , lukke ens account så er man lost , du kan IKKE gøre en disse , kun købe en ny og vupti så tjente de lidt igen.
    Jeg kender nemlig en som købte deres HL2 , men som aldrig fik det til at køre og sendte utallige mails til dem og fik nada svar , de er pisse ligeglade.
    Så Steam suxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

The_Unforgiven

Originally posted by Slammand

Et billede forklarer bedst.
    Password er irrelevant for resultatet. Hvis jeg prøver at få password til min bruger fra Steam gennem email, skriver den også at brugeren er disabled.

Tak det forklarer en del mere!