Et spil med Julemanden.

• Hej.

Har brug for lidt hjælp her.

Børnene spiller et spil på skolens computer som de gerne selv vil have, dog kender de ikke spillets navn.
    I spillet, som er i 3D styrer man Julemanden som så skal igennem diverse forhindringer. Det skal efter sigende være et platform spil. Jeg har selv søgt og ledt og vist børnene forskellige screenshots uden dog at ramme det rigtige spil.
    Så hvis nogen herinde har et forslag til hvilket spil der kan være tale om, så skyd endelig løs fra hoften.
    Tak.

• Kan det være det her ??

http://www.3dgamers.com/games/santatrouble2/screenshots/

• Hej.
    Jo det var lige det, det var.
    Har ikke været helt vågen til morges da jeg lavede en googling på det. Søgte på juleman, nisse, x-mas, christmas you name it. Eneste jeg ikke har søgt på er Santa.

Tak for hjælpen. Så bliver det aligevel jul ;-)

• Jeg spillede engang Santazia. Det var fandme fedt. Skulle op tidligt hver dag i december, da der var noget nyt og spændende man kunne udforske hver dag :D

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless