S: Super P4 køler samt blæsere

  • Jeg må erkende at jeg ikke har de sidste klejner til at færdiggøre et projekt
    Så derfor har jeg følgende stumper i overskud


    1x arctic cooling Pro2L TC fan 80mm med blåt lys og 3-pins stik


    1x Papst 8412NGLE 80mm 12 dB med 4-pins stik (helt ny og ubrugt)


    1x Thermalright SP-94 køler til P4 socket 478
    Det er en af de bedste kølere til socket 478 overhovedet
    http://www.thermalright.com/a_page/main_product_sp94.htm
    Hvor der linkes til en lang række tests


    Jeg har ikke kvittering på delene længere.


    Alle bud er afhentet eller plus porto. Betaling foregår kontant ved afhentning eller via bankoverførsel.


    Delene befinder sig i Fredericia, men jeg arbejder i Odense og er også jævnlig i Århus.


    Jeg forbeholder mig retten til at trække salget tilbage og bestemmer suverænt hvem jeg handler med. Med andre ord er jeg GUD over denne tråd.


    80-120GB diske fra Seagate eller Western Digital (så jeg kan køre RAID1) ville kunne indgå helt eller delvis i en byttehandel

  • er muligvis interesseret i p4 køleren. Har bare en ic7 max3 bundkort som jeg ikke er sikker på at den kan passe i pga. otes kølingen.. Ved du noget om det eller måske er der andre der ved noget.. Kører med en 3.2 Prescott så burde den ikke være god nok til min?? Bor i Odense

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

  • Quote

    Originally posted by Lenoxx
    er muligvis interesseret i p4 køleren. Har bare en ic7 max3 bundkort som jeg ikke er sikker på at den kan passe i pga. otes kølingen.. Ved du noget om det eller måske er der andre der ved noget.. Kører med en 3.2 Prescott så burde den ikke være god nok til min?? Bor i Odense


    Der er iflg. http://www.thermalright.com/a_…_faq_motherboard_sp94.htm igen problemer med at montere den på Abit IC7-Max3.


    Den er efter min mening perfekt til Prescott pga. køleevnen. Jeg har selv en siddende på en 3.0 GHz, hvor jeg benytter en 92mm blæser neddroslet til 7V og den køler bedre end boxkøleren.

  • skal vi sige 250 for køleren og arctic cooling blæseren hvis det er den der kan monteres på køleprofilen.. Skriver igen i aften når jeg vender hjem fra arbejde..

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

    Rettet en gang, sidst af Lenoxx ().

  • Arctic køleren er højere end Papst køleren, så jeg er ikke sikker på at den kan monteres (måske ved brug af 92mm bøjlerne).


    På HOL er der budt 275pp for de tre dele, hvilket var min slå-til pris.


    Jeg vender tilbage, hvis køber hopper fra

  • det er ok..ved du så noget om man kan få en hyper48 fra coolermaster til at sidde på mit bundkort.. kan ikke finde noget på deres hjemmeside..

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

  • Quote

    Originally posted by Bøge
    Arctic køleren er højere end Papst køleren, så jeg er ikke sikker på at den kan monteres (måske ved brug af 92mm bøjlerne).


    På HOL er der budt 275pp for de tre dele, hvilket var min slå-til pris.


    Jeg vender tilbage, hvis køber hopper fra


    Noget nyt? For jeg har ledt meget efter den køleprofil. Og der er ingen butikker der sælger den.
    Så jeg er meget interesseret hvis det er.