Leg med 6200... igen

• Nå, jamen eftersom Martin smed den første tråd væk må jeg jo prøve igen :boxing:

Jeg købte jo et Asus N6200GE for godt en uge siden, og på min hjemmeside kan du, under projekter -> Projekt 6200, se hvad jeg har fået ud af den, det er ikke så lidt skulle jeg hilse og sige 8)

Hva sir i til det? :cheers:

• Jeg har lige læst det igen. Og er bare skide imponeret af det kort og det du får ud af den! Det er jo et sindsygt clock :evil:

Og den kommer fandme også pænt langt op i 3DMark, når man ser på hvad standard er.

Nice work! :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har lige læst det igen. Og er bare skide imponeret af det kort og det du får ud af den! Det er jo et sindsygt clock :evil:

Og den kommer fandme også pænt langt op i 3DMark, når man ser på hvad standard er.

Nice work! :9xo

så bare vent til min opteron 144 kommer, så blir det vildt, så bliver det jo et system med en cpu der render op i mod de 3ghz (og forhåbentlig mere) :evil:

• Det glæder jeg mig fandme også til at høre om :) Husk nu, at lægge en guide om det på din hjemmeside, synes nemlig de er meget spændende at læse og så bliver man jo også lidt misundelig :O

Men regner du med at du også vil prøve med lidt tøris på den Opteron? Eller kører det ikke så godt sammen?(Kan jo godt være at den måske har kulde problemer:) )

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Det glæder jeg mig fandme også til at høre om :) Husk nu, at lægge en guide om det på din hjemmeside, synes nemlig de er meget spændende at læse og så bliver man jo også lidt misundelig :O

Men regner du med at du også vil prøve med lidt tøris på den Opteron? Eller kører det ikke så godt sammen?(Kan jo godt være at den måske har kulde problemer:) )

Skal nok lægge et nyt projekt op når jeg får presset min opteron ;)

min opteron kommer til at køre på luft det første stykke tid... Men jo, overvejer da kraftigt at proppe tøris på den :D

Originally posted by Try-this

Skal nok lægge et nyt projekt op når jeg får presset min opteron ;)

min opteron kommer til at køre på luft det første stykke tid... Men jo, overvejer da kraftigt at proppe tøris på den :D

Okay :) Det bliver fandme fedt! Glæder mig da til at se nogle bench's fra den :) Se hvad du kan ned på i en superpi 1m :)

MacBook Pro 13,3" Retina

Okay :) Det bliver fandme fedt! Glæder mig da til at se nogle bench's fra den :) Se hvad du kan ned på i en superpi 1m :)

Det skal nok blive vildt ihvertfald, har jo 2*256mb BH-5 ram til hjælp, og de render stærkt hvis man smider 3,7Vdimm efter dem :evil:

Originally posted by Try-this

Det skal nok blive vildt ihvertfald, har jo 2*256mb BH-5 ram til hjælp, og de render stærkt hvis man smider 3,7Vdimm efter dem :evil:

Hehe ja det skulle man ligesom tro. Men 3,7Vdimm lyder også ondt :evil:

MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Macimuz
    Damn, det var da pænt vildt .. :9xo

Hvor har du købt det kort henne ?

Købte sammen med min far der skulle have et kabinet med, så har ikke lige kvitteringen foran mig, men mener det var hos pcfocus ;)

Don*

3,7Vdimm ER ondt :evil:, men det er også set vildere ;)

• thx m8

• Som sagt tidligere ser det sku Imponerende ud som altid - Bliver spændende at se hvad din Opteron vil op på ...

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Jeg tager sq hatten af for det mod/clock af et kort....Det er VIRKELIG bang for the buck.

Der er ikke noget federe end at få noget billigt til at køre som noget dyrt, og der kan man sige at du har klaret missionen til UG...!

Det bliver spændende at se hvad kortet scorer med en Opteron 144 i røven! :D

Hvorfor clockede du egentlig ikke din 3000+ Winny under testen?

• Jeg synes at det er utrolig flot af et 6200 at det kan komme derop.. Selvfølgelig er det hjulpet godt på vej af div. mods - men alligevel!

Top nice! :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Winchesteren clockes ikke da det hovedsageligt drejde sig om oc af grafikkortet. Og desuden overclocker den winchester @ lort :boxed:

Std har kortet 4 pipelins, man kan åbne 4 mere hvilket er hvad jeg har gjort, og det vil så svare til det antal et 6600 har (som shahid også er ind på) ;)

Kortet render 474mhz på core og 668mhz på rammene med stock køling (hvilket også står i projektet) ;)

Hvaaaa... Tarantula skal du ikke have fyret op for dit 6600 :boxing: :))

Tak for alle de positive svar :cheers:

• Mjoe.. Eller nej.. Har smidt det i min CeleronD maskine.. 5008 i 03 helt stock.. :))

Tror sgu ikke lige at det er i den maskine rekorderne skal slåes!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo