Poweshot g1 vs andet kammera til 1500kr

• Er blevet tilbudt et Canon Powershot G1 med flg. info:
    3år/ garanti udløbet, kvittering haves
    Standen er som ny, og kun brugt få gange.
    opladet 5 gange (vejl er max 100gange)
    128MB CF kort
    Dansk Manual
    1.500KR PP

Men findes der andre nye kammeraere som er nye for omkring de 1500kr som kunne bruges, og have samme/bedre kvalitet (behøves ikke være slr)
    For syntes udmiddelbart at 3år lyder lidt gammelt..

• Misforstår jeg noget, eller har personen ladet batteriet op 5 gange på 3+ år? lyder usansynligt.. no offense..

• Det er gammelt og som jeg skrev i priv så hold dig meget langt væk. For 1500 kr kan du købet et Canon A520 og det er 100 gange bedre. Den G1 er noget gammelt lort har en liggende herude på firmaet og det er skrammel seriøst ringe.

Køb en ny Canon A520 der for du MEGET mere for pengene og garenti.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja flere muligheder bedre batteritid, MEGET hurtigere den er simpelt hen så langsom at man falder i søvn over det.

Ville ikke give mere end et par hundrede for det kamera hvis det var i top stand og med godt batteri... primært for at nakke batteriet da det er samme type som sider i mit 20D :D

• What.. havde lidt opgivet den pm, kunne se du havde læst den, men ikke svaret, så spurgte bare ´lige her:).. kan være det er en fejl i pm systemet eller noget..

Wraper.. hehe, det er fordi han har kommet et nyt batteri i den :)

Når i siger meget hurtigt? er det så til at tage billedet? hvor mange billeder kan man tage i seundet med et A520 (og hvad med et Ixus50?) hvis man kører i normal fine kvalitet

• Lige hvor mange de kan tage ved jeg ikke.

Ved bare at de er meget meget hurtigere til at fokusere. Det vil sige den tid der går fra du trykker på knappen til billedet bliver taget er meget kortere.

Opstartstid er også en evighed på G1 og den er meget firkantet og temmelig stor i forhold til de andre.

Der er også sket meget siden det kamera kom og CCD/CMOS er blevet meget bedre siden.

Det samme gælder for WB den er totalt skod på G1.

• Okay, så sender jeg en email til ham hvor står éllers tak

Hvad vil være absolut bedste kamera til max 2200kr..

Den jeg har fundet frem til er Ixus50...

Men er ville et A20 være lige så go'.. for den lyder jo både lille, go, og billig :)

• Hvis du har 2200 ville jeg nok kigge efter et Canon PowerShot S1 IS det har en del mere zoom, flip skærm og bedste video på markedet for kameraer.

Det burde være muligt at finde et til omkring de penge måske et par hundrede mere men så vendt.

Ja vil mene at A520 er mindst lige så god som ixus50 og det har mere zoom og nok også flere funktioner. Ulempen er så at den ikke er så "smart". Den er tilgengæld meget bedre at holde ved :)