live online porta 1 ??

  • jeg har et problem...inde i menuen tilføj eller fjern programmer ligger der et program eller noget ved ikke hvad det er! som hedder Live Online Porta 1, som fylder 7,1 Gb står der i hvertfald... men hvis jeg så trykker rediger/fjern går vinduet bare i stå altså jeg kan ikk trykke på noget som helst inde i vinduet....


    hvad er det??


    og hvordan fjerner jeg det?

  • Lyder klamt ;)
    Har du prøvet at tjekke dine diske igennem for at se om der er nogle mapper/ filer der har den størrelse ?


    Man kunne jo måske håbe på at det var M$, der havde en eller anden fil den ikke kunne håndtere

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Uanset hvad, så ville jeg fandme slette lortet når det ikke er noget du bruger.....


    Problemet var jo at han ikke kunne fjerne det i tilføj/fjern programmer. Han bliver næsten nød til at tage en lille snusetur i de forskellige mapper på maskinen, for at se hvor den ligger rent fysisk. (hvis den overhoved findes)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Live Online Portal ?.... Hmm..... Til ?..... En hacker ?..... Eller er det FOR pessimistisk gættet ?...


    Uanset hvad, så ville jeg fandme slette lortet når det ikke er noget du bruger.....


    jo tak det ville jeg sku også gerne... meeen kan ik finde det! ;(

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Har du tjekket dine mapper ? f.eks programmer, windows, system32 osv ?


    Hvis du har et ukendt program på omkring 7 giga burde det da ikke kunne skjule sig så godt ;)


    det er det der er problemet jeg har gået mapperne igennem systematisk det vil sige tjekket alle dem der ligger over 7gb i!! ;( men skidtet er der ikke!

  • Og du kan ikke regne dig frem til om du mangler 7 gigas plads ?
    Så må det jo være en eller anden form for visningsfusk i dit tilføj/fjern programmer.


    Hvis ikke en grundig virusscan og en omgang adaware kan rette det, ville jeg tage en geninstallation af M$ ;)

  • hvis du ikke har en mappe der fylder 7,1gb, som du ikke ved hvad er... så ville jeg gætte på at det er en fejl i M$... men har du en mappe der fylder 7,1gb... så er jeg overrasket over at du ikke har slettet den endnu... det er jo sygt.. der er da ikke noget program der fylder 7,1 gb.. ikke nogen jeg har råd til da ;)

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"