Off Topic fri for alle ekstremt off topic-emner?


  • Når jeg skriver det, har jeg i hovedet hvor ofte jeg synes du skriver når der er noget du mener skal være anderledes. Jeg kan ikke se hvad problemet med de film der bliver postet er. Jeg ville ikke finde dem, hvis de ikke blev postet her, og jeg synes de er sjove. Jeg tror langt de fleste her synes det er meget morsomt at se dem, så kunne du ikke bare overse dem?
    Jeg vil ikke til at starte noget mudderkastning, men synes bare tit du er ude med riven.


    Selvfølgelig er der ind i mellem emner, som bliver for 'personlige' efter min mening. Altså hvor selv de mindste småting skal diskuteres osv. Og JA overskrifterne kunne tit være meget bedre. Men jeg synes det er bedre end hvis der ikke blev postet alle de andre sjove ting.

  • Jeg synes næsten OT er fin som den er.
    Mods slår ned på tråde, som bærer tydeligt præg af manglende formål og som er uden mening. Det ville IMO være umuligt, at sætte regler op, som skal afgøre, om en tråd er relevant eller ej og regler, kan der desuden komme for mange af. Se bare hvor mange her, som gang på gang, afsløres i, ikke at have læst dem, som allerede er lavet.


    Noget som opfattes som relevant og vigtigt for den ene, ses som ligegyldigt og overflødigt af den anden, hvilket bestemt ikke gør et regelsæt nemmere at lave.


    Hvis OT skulle være IT relateret, ville der komme en syndflod af OT overalt i trådene, så hvorfor ikke holde OT hvor den hører hjemme, nemlig i OT.
    Hvem gider at snakke om IT konstant ?... Jeg gør i hvert fald ikke.

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg synes næsten OT er fin som den er.
    Mods slår ned på tråde, som bærer tydeligt præg af manglende formål og som er uden mening. Det ville IMO være umuligt, at sætte regler op, som skal afgøre, om en tråd er relevant eller ej og regler, kan der desuden komme for mange af. Se bare hvor mange her, som gang på gang, afsløres i, ikke at have læst dem, som allerede er lavet.


    Noget som opfattes som relevant og vigtigt for den ene, ses som ligegyldigt og overflødigt af den anden, hvilket bestemt ikke gør et regelsæt nemmere at lave.


    Hvis OT skulle være IT relateret, ville der komme en syndflod af OT overalt i trådene, så hvorfor ikke holde OT hvor den hører hjemme, nemlig i OT.
    Hvem gider at snakke om IT konstant ?... Jeg gør i hvert fald ikke.


    Jeg erklærer mig fuldstændig enig ..


    Samtidig går jeg naturligvis ind for så klare trådnavne som muligt .. Og vil så egentlig gerne opfordre folk til at sende en report til en mod, hvis en tråd er placeret forkert eller noget andet der kræver indgribning fra en mods side, da det er en smule irriterende, at de samme folk gang på gang fylder tråden med sure opstød der bestemt ikke gør tråden sjovere eller mere interessant at følge .. Det er derudover også en god idé at give den enkelte mod mulighed for at reagere på reporten ..

  • Altså der skal være plads til det hele. Jeg synes, at der er helt iorden, at der kommer indlæg med en sjov film eller et citat af en eller anden. For der skal jo være plads til sjov :)


    Ps. man behøves ikke altid være seriøs :razz:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Man laver en OT-sektion for at have et sted til at debattere emner som ikke er relevante i de andre sektioner. Det der irriterer mig mest er, når der i mange ot-emner ikke er en ordentligt overskrift.


    Det er fint at have et sted med sjov og ballade, men det kunne være godt hvis folk begrænsede det en smule.


    Ved godt det bliver svært at finde en løsning, da der er stor forskel på alder og modenhed herinde.